Ylävatsa kipu ja rv29+

Raidallinen tiikeri

Aktiivinen jäsen
06.03.2006
5 266
1
36
Mulla on ylävasta ollu lauantaista asti kipeä. Väillä enemmän ja välillä vähemmän. Oikeastaan sillon sattuu eniten,kun istuu tai joutuu kumartelemaan :/

Päivystykseen soitin eilen ja käski vaan ottaa panadolia,neuvolaan oon yrittäny soittaa ei vastaa ja lääkärin saan vasta klo:10 kiinni.

Ei tää voi enää normaaliakaan olla,ei se kipu nyt sellasta helvetillistä oo,mut ei tää nyt kivaltakaan tunnu :(

:hug: Toivottavasti saat pian selvyyden mistä johtuu.Mulla oli rv 38 ylävatsassa yks kipeä vihlaisu( olin tosin silloin jo sairaalassa seurannassa myrkytyksen vuoksi ) niin kun tieto tuosta meni lääkärille, hän passitti mut heti synnytyssaliin ja synnytys käynnistettiin pikaisesti.
Sulla kyllä viikkoja vähemmän eli voi olla ihan jotain muutakin.Toivottavasti jotain ohimenevää ja saisit vielä kerättyä lisää raskausviikkoja :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:
:hug: Toivottavasti saat pian selvyyden mistä johtuu.Mulla oli rv 38 ylävatsassa yks kipeä vihlaisu( olin tosin silloin jo sairaalassa seurannassa myrkytyksen vuoksi ) niin kun tieto tuosta meni lääkärille, hän passitti mut heti synnytyssaliin ja synnytys käynnistettiin pikaisesti.
Sulla kyllä viikkoja vähemmän eli voi olla ihan jotain muutakin.Toivottavasti jotain ohimenevää ja saisit vielä kerättyä lisää raskausviikkoja :hug:

Tää on sellasta tosi ärsyttävää kipua ja tossa kun kävelin aamulla postilaatikolle,ni teki aika kipeetä.Ja kääntyminen sängyssä toiselle kyljelle tuntuu aika ikävältä :(

Noh,kohtahan pääsen jo soittaa lääkärille. Tätä on kuitenki kestäny jo lauantaista asti..

Myrkytykseen liittyvä ylävatsakipu on sellaista "vannemaista" yleensä. Jos lapsivettä on runsaasti niin saattaa painaa ikävästi. Mutta mulla ainakin silloin myös hengästyttää kumartuessa, kun painaa palleaan. Ja sitten voi tietysti olla muutakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Myrkytykseen liittyvä ylävatsakipu on sellaista "vannemaista" yleensä. Jos lapsivettä on runsaasti niin saattaa painaa ikävästi. Mutta mulla ainakin silloin myös hengästyttää kumartuessa, kun painaa palleaan. Ja sitten voi tietysti olla muutakin.

Mulla on toi ylävatsa vaan ja välillä säteilee tonne kainaloihinkin päin.
Ei pysty kauaa istumaa,kun kipu vaan yltyy..
Ei tää sellasta kovaa kipua ole,mut ei toisaan kivaakaan ja sellasta.. Hmm,mä en osaa kuvailla.. :ashamed: Jomotusta niinku,

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:

Mut eikö myrkytyksessä ole kaikkia muitakin oireita?

Yhteistyössä