Mulle ihan sama kenelle menee, vituttaa vaan se et se on minun selkänahastani revittyä rahaa, mut ethän sinä sitä ymmärrä.
Siinä on todellinen persu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulle ihan sama kenelle menee, vituttaa vaan se et se on minun selkänahastani revittyä rahaa, mut ethän sinä sitä ymmärrä.
Siinä on todellinen persu.
Alkuperäinen kirjoittaja öplokio;29719891:Tähän asti on riittänyt että lapsen syntymästä ilmoitetaan Kelalle. Entä sitten jos aletaan tuloihin katsomaan, hirveä paperi sählinki Kelalle ja tarvitsevat sinne sitten lisää työvoimaa että saadaan lapsilisät maksettua jokaiselle oiken. Tulothan saattavat muuttuu eri asioiden vuoksi. Koska Suomessa ei ole perheverotusta niin kenen palkkakuitteja sinne kuukausittain/vuosittain lähetetään. Näinköhän tässäkään säästetään.
Tämäpä juuri. Jos lapsilisää aletaan maksaa tulojen mukaan, pitää kelaan palkata lisää henkilökuntaa. Kun palkka nousee, pitää laskea lapsilisän määrä uudelleen. Kun äiti palaa äitiyslomalta töihin, pitää lapsilisä laskea uudelleen. Kun Reiska jää työttömäksi, pitää lapsilisän määrä laskea uudelleen... ja sitten pitää periä niiltä, joille on maksettu liikaa ja maksaa niille takautuvasti, jotka ovat saaneet liian vähän jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Haistakaa pitkä p*ska;29720362:Siirtäkää paineita myös sinne tosiasiaan, että työssäkäymisen hintaa ollaan jälleen nostamassa reilusti! Voi h*lvetti ei kannata kauaa käydä töissä, kun auton käyttö maksaa maltaita. Sit pitäis vielä työpäivän jälkeen käydä ruokakaupassa ja koko v*tun ajan ruokakassi kevenee, kun hinnat nousee polttoaineiden hintojen noustessa!
On se ihme juttu, että kukaan ei ole vielä sisällissotaa pistänyt pystyyn!
Keskituloisen kukkarolle vaikutus on 300-400. Juuri syksyllä erosin kirkosta, kun ajattelin, että tarvitsen ihan oikeasti sen 350 mitä kirkollisveroon on vuosittain mennyt. No nyt sekin säästö sit nollautuu v*ttu!!!
Jos politiikassa olet mukana, niin kerro minulle miksei tässä "hyvinvointivaltiossa" enää kannusteta tekemään rehellistä työtä??? Miksi jatkuvasti rangaistaan perheellistä, rehellistä työtä tekevää ihmistä, joka asustaa kaupungin ulkopuolella ja jolla on oma talo???
Olisikohan hyvä lähtökohta se, että jokainen terve ihminen elättäisi itse itsensä, vai onko se liikaa vaadittu?
Olisikohan hyvä lähtökohta se, että jokainen terve ihminen elättäisi itse itsensä, vai onko se liikaa vaadittu?
Alkuperäinen kirjoittaja sepä se;29720643:Olisi, tämä olisi todella ihannetilanne! Nyt sitten vaan alat ottaa töihin jokaikisen Suomen työttömän! Tää se on jotenkin työssäkäyville ja hallituksellekin niin vaikea ymmärtää että kun sinne töihin ei niin vain mennä. Et voi mennä haluamaasi paikkaan, että moi, mä tulin nyt. Tietty joukossa on niitä jotka ei töitä haluakaan, mutta suurin osaa haluaa. MUTTA KUN NIITÄ TÖITÄ EI OLE!!!
Tämäpä juuri. Jos lapsilisää aletaan maksaa tulojen mukaan, pitää kelaan palkata lisää henkilökuntaa. Kun palkka nousee, pitää laskea lapsilisän määrä uudelleen. Kun äiti palaa äitiyslomalta töihin, pitää lapsilisä laskea uudelleen. Kun Reiska jää työttömäksi, pitää lapsilisän määrä laskea uudelleen... ja sitten pitää periä niiltä, joille on maksettu liikaa ja maksaa niille takautuvasti, jotka ovat saaneet liian vähän jne.
Alkuperäinen kirjoittaja simppeliä;29720027:Lapsilisät verolle olisi simppelimpää.
Sinullekin löytyy töitä kunhan asetat palkkavaatimuksesi kykyjäsi vastaavalle tasolle.
Ei löydy! Olen valmis menemään 8:n tuntipalkalla vaikka osa-aikatöihin, mutta kun ei löydy! Juuri tuli siivousfirmasta työhakemukseen vastaus että kiitos mutta ei kiitos, saapuneita työhakemuksia saapui heille luokkaa vuori!
Täällä tosiaan saa kohta melkein maksaa itse siitä ilosta, että saa tehdä töitä!
Mulle toki voit tulla ilmaiseksi töihin: mitä osaat tehdä?