V
vierailija
Vieras
Kokeile samaa harmaana.
Yle urakoi taas Sanna Marinin PR-toimistona - Suomen Uutiset
KOMMENTTI | Vasemmistopiireissä on jaettu tänään innokkaasti Yle uutisten tekemää faktantarkistusjuttua, joka ensivilkaisulta näyttää päästävän
Saa nähdä tuleeko läpi. Mutta voi sitä ilmoittaa lähteen muutenkin kuin linkkinä. Tai mikä vielä parempi, niin odottaa rauhassa sen hetken mikä ylläpidolta menee tarkastaa viesti. Kyllä se yleensä sieltä putkahtaa esille.
Ja tällaisessa tapauksessa, jos et edes itse ole panostanut omaa aikaasi ja energiaasi sen viestin miettimiseen, kirjoittamiseen ja muotoilemiseen, vaan haluat ainoastaan tuoda linkin muiden nähtäväksi ja tiedoksi, niin mitä merkitystä sillä on, vaikka se ei juuri sillä minuutilla tulisi näkyviin? Silloin on eri asia, jos olet jotain itse kirjoittanut ja se jää sensuuriin, niin ottaahan se päähän, mutta tässäkin tapauksessa koko antisi oli copy+paste.
Minua ei sinänsä tuo tekijänoikeusasia muuten häiritse kuin sen takia, että aika usein tällaiset ketjut menevät poistoon sääntöjen vastaisena. Ja samalla menevät vastaukset. Vaikka nyt en tähän ihan hirveästi energiaa käyttänyt, niin enemmän kuitenkin kuin avauksessa ja se menee kaikki hukkaan, jos ketju poistuu. Siksi näihin ei yleensä viitsi hirveästi vastaillakaan.