yleensä ajatusmaailmasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 20:35 Siiri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 10:18 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 09:16 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 01:23 joku kirjoitti:
Mielestäni lapsia kun nainen tekee, pitäisi miettiä koko elämänkaarensa samalla...?

Kuin myös miehen. Nainen ei yksin lapsia tee.
niimpä mutta usein olen nyt törmännyt että naiset ne lapset teke miehiltä kysymättä, ilmoitetaan vaan että hei muuten susta tulee isä!

Käsittääkseni alkuperäisen kirjoittajan mies on kuitenkin ollut ex:n kanssa pidempään kun lapsiakin on ilm. useampia? Eivät liene siis salaa tehtyjä! Ja tuskin kovin moni lapsia salaa mieheltä tekee? Uudet kumppanit vain usein niin kuvittelevat olevan, huomaan!!

näitä vahinko ja slaa väännettyjä lapsia on paljon enemmän kuin moni uskookaan!! ja sitten ihmetellään kun ne miehet eivät välitä!! mun mies on ainakin rehellisesti tunnustanut että ei todellakaan tahtonut lasta exän sä kanssa ja tämä teki sen salaa on ihan ite tää ex myöntänytkin!
ja sou miksi pitäisi exän lapsia rakastaa?? en mä ainakaa en todellakaan!! mulla on omat ja ne riittää on siis yhteiset mieheni kanssa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 15:12 vierailija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 20:35 Siiri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 10:18 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 09:16 vieras kirjoitti:
\
Mielestäni lapsia kun nainen tekee, pitäisi miettiä koko elämänkaarensa samalla...?

Kuin myös miehen. Nainen ei yksin lapsia tee.
niimpä mutta usein olen nyt törmännyt että naiset ne lapset teke miehiltä kysymättä, ilmoitetaan vaan että hei muuten susta tulee isä!

Käsittääkseni alkuperäisen kirjoittajan mies on kuitenkin ollut ex:n kanssa pidempään kun lapsiakin on ilm. useampia? Eivät liene siis salaa tehtyjä! Ja tuskin kovin moni lapsia salaa mieheltä tekee? Uudet kumppanit vain usein niin kuvittelevat olevan, huomaan!!

näitä vahinko ja slaa väännettyjä lapsia on paljon enemmän kuin moni uskookaan!! ja sitten ihmetellään kun ne miehet eivät välitä!! mun mies on ainakin rehellisesti tunnustanut että ei todellakaan tahtonut lasta exän sä kanssa ja tämä teki sen salaa on ihan ite tää ex myöntänytkin!
ja sou miksi pitäisi exän lapsia rakastaa?? en mä ainakaa en todellakaan!! mulla on omat ja ne riittää on siis yhteiset mieheni kanssa!

Onhan niitä... Minun mieheni oli muuttamassa eroon exästään, etsi asuntoa, kun akka ilmoitti jättäneensä pillerit syömättä ja olevansa jo ties kuinka monennella kuulla raskaana. Yritti sitoa miehen itseensä väkisin. Ja väkisin yritti roikkua vielä pari vuotta eron jälkeenkin.

\
Eli olen se nyxä, exä, lähi, etä ja ennenkaikkea YDINperheellinen...
En voi sietää mieheni entisiä lapsia - ts. en ole koskaan edes tutustunut heihin. Olen ajatellut, että ehkä parempi niin, koska lapsia ovat kuitenkin ja voisin omalla rajallisuudellani heitä kenties haavoittaa...? Mieheni on koko ajan tiennyt tilanteen - ts. vaimonsa (minun)kapasiteetin. Minulla on omat lapseni, entisestä liitostani ja nämä nykyisestä. Rakkaudesta syntyneet, suunnitellut pikku kikulaiset =) En kykene, en pysty, en HALUA mieheni entisten lasten kuuluvan elämääni! Heillä on äiti, joka kykenee??? heitä kasvattamaan, elättämään... Tiedän, että näin ei ole. Mutta en voi koko maailman lapsia harteillani kantaa... Mielestäni lapsia kun nainen tekee, pitäisi miettiä koko elämänkaarensa samalla...?

Pitäisköhän sinun sitten tasapuolisuuden nimessä hankkiutua eroon niistä omista lapsistasi ja pidätte sitten vain nämä teidän yhteiset? Miksi sinun lapsesi voisivat asua teillä koska miehen lapset eivät voi?

Yhteistyössä