Yleispälätysketju, mitäs tänään syödään/tehdään/mitkä fiilikset :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta :) jatketaanko? Mulla oli kello oikein soimassa kasilta, etten nuku kovin pitkään :D. Silti ois voinu jatkaa unia, vaikka täydet kahdeksan tuntia olinkin nukkunut. Nykyään vaan nukun aika levottomasti, pyörin ja heräilen siihen omaan pyörimiseeni, mikä lie syynä? Voisko lomarytmit sekoittaa unen laadun...normisti nukun ku murmeli :). No, nythän sen näkee, kun työt taas alkaa. Yleensä unessa kymmeneltä ja herätys n klo 5.30.

Tänään ei vielä mitään suunnitelmia, pyykkiä pitää pestä ja kylppäri kaipais lattian harjausta...jospa sais miehen houkuteltua vaikka puistoon tytön kans siksi aikaa, kun kuuraan kylppärin. Ruuaksi jauhelihapihvejä, perunamuusia ja herkkusienikastiketta sekä salaattia.

Mun oli tarkoitus pitää siivouspäivä, mutta just luin Facebookista, että tuossa muutaman kilometrin päässä olisi tänään konttikirppis. Joten ehkä siis sittenkin sinne mieluummin kuin imurinvarteen :D

hyvää huomenta. hereillä ollaan oltu puoli seitsemästä, tosin en paljon nukkunutkaan kun 1v sai jo kolmantena yönä kauhukohtauksen..
mies nukkuu, oli yövuorossa. esikoinen pomppii pihalla trampoliinilla ja nuorempi peuhaa tuossa kikattajan kanssa. siis sellaisen pehmon, joka kosketuksesta alkaa hihitellä. saa muuten mukavan sätkyn, jos sitä potkaisee yöllisellä vessareissulla ! |O aamupalaksi tytöt saivat mannapuuroa, itselle ei maistunut oikein mikään mutta sain yhden kirsikkajugurtin & pari ruisnappia sulatejuustolla alas..
niin ja kupillisen teetä.

myöhemmin olisi tarkoitus käydä miehen vanhemmilla, viedä sinne tytön 1v kuva & jossain vaiheessa joko leivotaan pitsa tai grillataan hampurilaisia :p
miun on pakko saada Pepsiä tai Dr Pepperiä, vaikka ei kofeiini minua piristä. voin vaikka juoda pannullisen keskellä yötä ja mennä sitten nukkumaan

Yhteistyössä