Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Katsojista 95% miehiä ja loputEihän naisurheilua katsota hyvien tulosten vuoksi, vaan perseiden takia ja joillakin naisurheilijoilla on jopa tissit.
Minulle on täysin samantekevää lentääkö moukari tai keppi metrin tai hieman enemmän. Minä heitän vain huulta mammapalstalla.Katsojista 95% miehiä ja loput![]()
Lopeta urheilun seuraaminen tai ota Setaan yhteyttä.Miten päästä eroon siitä kuinka homot katselevat miesurheilijoiden perseitä?
Katon kautta?Miten päästä eroon siitä kuinka homot katselevat miesurheilijoiden perseitä?
Minulle on täysin samantekevää hyppääkö kaunottaret metrin tai hieman enemmän pituutta tai korkeutta. Minä katselen heidän upeita beboja.Juoksijoilla on myös herkulliset ja tiukat sellaiset. Mörssärit on turn-offeja. Jätän heidät
:lle.
Tuo muuten on totta. Leipänsä eteen on tehtävä monenlaista työtä. Luin eilen nettijutun, että Susanna Penttilä aikoo jäädä eläkkeelle Only fansista.Naisurheilijat tekevät rahaa somen herutuskuvillansa, joten on tekopyhää olla muka pöyristynyt kuvakulmista ja perseitä tuijottelevista miehistä.
Niinpä, kun se katselu ”pöyristyttää” niin miksi he eivät vaihda niitä minimaalisia pikkareita esimerkiksi mummokalsareihin?Naisurheilijat tekevät rahaa somen herutuskuvillansa, joten on tekopyhää olla muka pöyristynyt kuvakulmista ja perseitä tuijottelevista miehistä.
Kannattaa tehdä se kun olet jo aika monta kertaa mainostanut sitä täällä. Harmi kun et näe kuinka paljon klikkauksia se kuvasi on saanut.Tuo muuten on totta. Leipänsä eteen on tehtävä monenlaista työtä. Luin eilen nettijutun, että Susanna Penttilä aikoo jäädä eläkkeelle Only fansista.
Minulle riittää, kun palstan eritetehtailija aina jaksaa kaivaa kesän 2024 Ylen kuvan esille.
Alan kohta vaatia royalteja kuvastani.
Lépa voisi perustaa yrityksen joka tekee naisurheijoille peittäviä asuja mummo -lookillaNiinpä, kun se katselu ”pöyristyttää” niin miksi he eivät vaihda niitä minimaalisia pikkareita esimerkiksi mummokalsareihin?![]()
Hyvä idea hänelle eli palstan inhokille, joka erittää päästöjään palstalle kellon ympäri.Lépa voisi perustaa yrityksen joka tekee naisurheijoille peittäviä asuja mummo -lookilla![]()
Niinpä, kun se katselu ”pöyristyttää” niin miksi he eivät vaihda niitä minimaalisia pikkareita esimerkiksi mummokalsareihin?![]()
Majan ihana takapylly ei ole yhtään ala-arvoinen, vaan oikeastaan päinvastoin. Ihan mielellään sitä katsoo.”– Jos etsii itseään Youtubesta, siellä näkee pelkkää takapuolta”
Kiitti vinkistä Maja
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtu.be