Ylen uutiset on kuin keskustelupalstaa lukisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tajusin juuri mitä yhteistä on Ylen sivuilla ja vauvapalstalla. Ne on ihan samanlaisia. Täynnä provokatiivisia juttuja kevyesti huitaistuna. Vailla mitään syvempää journalistista asiaa ja tutkimusta.
Toimittajat kirjoittaa kuin kirjoittaisivat omia mielipiteitään vauvapalstalle tai tänne. Yhtä kevyitä ja typeriä juttuja. Omaa agendaa täynnä.

Aikaisemmin luin mielelläni uutisia. Tilasin Hesariakin joskus. Nykyään on toisin. Ei minua kiinnosta Ylen ja Hesarin toimittajien mielipiteet ja agendat. Haluaisin uutiset faktoina ja muodostaisin sen mielipiteen mielelläni ihan itse. Kyllä minä siihen vielä pystyn. En tarvitse valmiiksi pureskeltuja uutisia.
Vai mitä olette mieltä? Onko liikaa vaadittu, että lukija saa muodostaa mielipiteensä itse?

• Rakkaus
Reactions: Johnny Appleseed
Tajusin juuri mitä yhteistä on Ylen sivuilla ja vauvapalstalla. Ne on ihan samanlaisia. Täynnä provokatiivisia juttuja kevyesti huitaistuna. Vailla mitään syvempää journalistista asiaa ja tutkimusta.
Toimittajat kirjoittaa kuin kirjoittaisivat omia mielipiteitään vauvapalstalle tai tänne. Yhtä kevyitä ja typeriä juttuja. Omaa agendaa täynnä.

Aikaisemmin luin mielelläni uutisia. Tilasin Hesariakin joskus. Nykyään on toisin. Ei minua kiinnosta Ylen ja Hesarin toimittajien mielipiteet ja agendat. Haluaisin uutiset faktoina ja muodostaisin sen mielipiteen mielelläni ihan itse. Kyllä minä siihen vielä pystyn. En tarvitse valmiiksi pureskeltuja uutisia.
Vai mitä olette mieltä? Onko liikaa vaadittu, että lukija saa muodostaa mielipiteensä itse?
Puhut kyllä asiaa.

Katson parhaillaan Ylen aamua.
Ylen urheilutoimituksesta siirtynyt pitkänhuiskea mies
haastatteli euroviisuselostajaa ja toista viisuasiantuntijaa.
Selkeää keskustelua, josta selvisi mitkä asiat hiersivät viisujen katsojia.
Pärjään hyvin Ylen uutisannilla. En jaksa seurata koko maailman risahduksia.
Keskityn vain pieneen ja vaatimattomaan elämääni.
Älä ota ap. elämääsi liian vakavasti.

Puhut kyllä asiaa.
Onko laitteessasi lukuohjelma kuten kolumneissa?
Suljen tämän palstan, koska näköjään persutus alkaa olla vauhdissa.
Persujankkaus ja seksi ovat tämän palstan ikiaiheita.
Joku Turussa dokaava naisoletettu on piristävä poikkeus säännöstä.
Eihän siinä kaupungissa selvinpäin kukaan kestä ei varsinkaan Kakskerrassa.
Siellä yhden rouvan asunnon ikkunalasien välissä asuu rantakäärme, luin jostain nettijutusta.

Katson parhaillaan Ylen aamua.
Ylen urheilutoimituksesta siirtynyt pitkänhuiskea mies
haastatteli euroviisuselostajaa ja toista viisuasiantuntijaa.
Selkeää keskustelua, josta selvisi mitkä asiat hiersivät viisujen katsojia.
Pärjään hyvin Ylen uutisannilla. En jaksa seurata koko maailman risahduksia.
Keskityn vain pieneen ja vaatimattomaan elämääni.
Älä ota ap. elämääsi liian vakavasti.
Ylen tärkein aihe viimeisen kuukauden ajan on ollut euroviisut. Kertoo kaiken Ylen tasosta...

Ylen tärkein aihe viimeisen kuukauden ajan on ollut euroviisut. Kertoo kaiken Ylen tasosta...
Viestisi paljastaa räikeästi, että et ymmärrä mitään viihteen, musiikin ja eri maiden keskenään kanssakäymisen tärkeyttä.
Myönnä pois, että olet ikävä ihminen ja juntti. Kaltaisiasi on maiilma täynnä.
Jätä Ihana Yle rauhaan, ja keskity kaksin käsin suurennuslasin avulla Suomen Uutisten sinua ravitsevaan antiin.
Saippuasarjani spoileri oli väärässä. Roolihenkilön salaisuus ei paljastunut tänään.
Lähes nelikymppisen saippuasarjan seuraajilla pitää olla pitkä pinna ja lehmän hermot.

Viestisi paljastaa räikeästi, että et ymmärrä mitään viihteen, musiikin ja eri maiden keskenään kanssakäymisen tärkeyttä.
Myönnä pois, että olet ikävä ihminen ja juntti. Kaltaisiasi on maailma täynnä.
Jätä Ihana Yle rauhaan, ja keskity kaksin käsin suurennuslasin avulla Suomen Uutisten sinua ravitsevaan antiin.
Saippuasarjani spoileri oli väärässä. Roolihenkilön salaisuus ei paljastunut tänään.
Lähes nelikymppisen saippuasarjan seuraajilla pitää olla pitkä pinna ja lehmän hermot./virheen korjaus

Yhteistyössä