Huomenta vaan kaikille täältä kaatosateen keskeltä :wave:
Duudlari,kiva huomata että olin ollu mielessä, vaikka sitten rasitustestin yhteydessä

Mun viime viikko on mennyt niitä hiton sokereita mittaillessa (joo ottaa edelleen pattiin...) ja kohollahan nuo ovat jonkun verran koko ajan. Eilen soitti kätilö kotiin sokeriarvoista ja ens viikolla lääkäri päättää joudunko insuliinihoidolle. Pääsen myös ultraan torstaina kurkkaamaan junioria

Eka kasvuarvio. Saa nähdä pääsenkö la:han asti, kun nää "sokerivauvat" on useasti isoja. No, ompahan vauvan isäkin pullaa tasaseen tahtiin jauhava toistasataakilonen 186 senttinen miekkonen, josta tuntematon n. 3-vuotias totesi eilen ravintolasta lähtiessämme "kato äiti, jättiläinen!" Että voipi olla vähän geeneissäkin tuota kokoa...
Ihmeelliseltä tuntuu miksi sokerit on niin korkeella. En tosiaan mussuta makeita kaiken aikaa, silloin tällöin vaan tätä ennenkin. Ruokavalioni on mielestäni normaali, diabeteshoitajalla infokäynnin jälkeenkään ei tarvinnu ruokavalioon muita muutoksia tehdä kun vaihtaa vaaleeta leipää enempi tummaan. Kyllä se varmaan on sitten toi sukurasite, mulle se tulee sekä isän että äidin puolelta. Ja "jättiläisellä"

(jäi levy päälle..=) on samaa vikaa, joten siirtynee bebeenkin..
Onnea kauheasti vauvaantuneille! :hug: :flower: Innoissani luen synnytyskertomuksianne kun niitä laitatte, alkaa omakin aika pyöriä jo koko aika enempi mielessä. Rv:t pyörähti jo kolmosella alkaviksi..! Eilen oli eka synnytys- ja perhevalmennustunti, ihan hirveän tylsää. Luennoiva terkka joutaisi heti esiintymistaidon kurssille. Kaikki isät suunnilleen nukkuivat ja itselläkin oli pystyssä pysymistä. Ensi kerralla käsitellään varsinaisesti synnytys kivunlievityksineen ja muine aiheineen, sinne sanoin miehelle että vielä mennään mutta loput ehkä jätetään väliin. Saan kaiken tuonkin mitä eilen puhuttiin selville muualta, itse asiassa siellä ei mitään uutta tullut esille. Mies kyllä piti videosta joka katsottiin isyydestä. Muuten oli melko pettymys. Reippaampi vetäjä kuuluvan äänen kanssa olis voinu saada juttuun ihan toista menoa.
Nyt haen kupin teetä (ja kitkerää makeutusjauhetta...) palaillaan
Mokkis rv 30+3