Eulis, mulla oli myös viime kesäisen km:n jälkeen tuhruvuotoa oikeastaan siihen saakka, kun menkat alkoi. Jälkitarkastuksen tehnyt lääkäri arveli, että jokin kalvoriekale olisi jäänyt kohtuun ja aiheutti sen tiputtelun. Ekojen menkkojen jälkeen ei sitten ollut mitään ylimääräistä eli lienee loputkin tulleet silloin pois. Kaavintaa eivät halunneet sen takia tehdä ja hyvä niin. Parempi, että meni luonnollisen kaavan mukaan.
Ja kyllä minä ainakin olen sitä mieltä, että ne yhdet menkat riittää. Tuskin sinne mitään kiinnittyy, ellei elimistö ole valmis. Ja sitä paitsi, tietäiskö tuo tk:n lekuri niin paljon edes näistä asioista
Niin, kyllä täällä minäkin vielä käyn päivittäin lueskelmassa viestejä. Ei vaan täällä työmaalla ehdi oikein alkaa kirjoittamaan mitään ihmeempiä. Eikä tässä mitään kummempia kuulukaan. Huomenna olis neuvola ja täynnä 22 rv. Saan varmaankin KELAn paperit ja päivärahahakemukset liikkeelle.
Olo on toistaiseksi ollut ihan hyvä. Selkä vähän vaivaa, kun unohtuu tähän tuoliin istumaan pidemmäksi aikaa. Mulle käy aika helposti niin, erityisesti iltapäivällä, etten muista tästä liikahtaa mihinkään ruokatunnin ja kotiinlähdön välillä. Silloin tuntuu aika ikävältä. Niin , ja kivat suonenvedot on alkaneet... Pitäisi muistaa käydä lenkillä, niin vähän helpottaisi.
Mitäs muuta... Yritän tässä työhommien sivussa väsätä tuota pahuksen esseetä valmiiksi. Vielä puuttuisi 9 sivua, mutta eiköpä tuo tuosta tulene valmiiksi. Tavoitteeksi olen asettanut perjantain, sillä vaikka palautuspäivä on vasta ma 22. päivä, niin haluaisin asian pois päiväjärjestyksestä ennen viikonloppua. Voisi sitten nauttia viikonlopusta, kun ei koko ajan takaraivossa olisi ajatus, että sekin on vielä kesken.
Onneksi tässä töissä on vähän hiljaisempaa, niin ehdin sitä täällä kirjoittaa.
Mutta, tsemppiä teille uuteen yritykseen. Toivottavasti tärppää mahdollisimman pian, sillä se on kuitenkin henkisesti parasta lääkettä. Olkoon, että onkin rasittavaa km:n jälkeen tulla raskaaksi, koska pelko pyörii mielessä koko ajan. Mulla on onneksi vähän jo helpottanut, vaikka en vieläkään uskalla alkaa miettiä esim. nimiä tai mitään. Saatikka hankkia mitään vaatetta.