Huomenta,
Mun yöunet loppui jo klo 5.15 jostan syystä. Hirveän kuuma oli nukkua, eikä voinut ikkunaakaan avata, kun esikoinen nukkui patjalla meidän huoneen lattialla. Tai nukkuu tietysti edelleen.
Mies on reissussa ja esikoinen ei sitten jostain syystä uskalla silloin omassa huoneessaan nukkua. En varmaan ole tarpeeksi pelottava mörönsyötti
Epskeps, minäkin olin joskus nuorena tyttönä kaupan kassalla yhden kesän. Tuossa Jyväskylän Prismassa joskun vuonna koivu ja tähti. Täytyy kyllä sanoa, että en tykännyt. Sitä paitsi mulle pukkasi nikkeliallergia sormiin kolikoista, joten eipä olis mulle tullut uraa siitä hommasta.
Muistan, kun joka päivä kaupassa kävi lounasaikaan yksi mies, jostain lähistön metallipajasta. Olis todella likainen kaveri kiireestä kantapäähän. Ja tarjosi aina rahat siitä omasta järkyttävän likaisesta kourastaan. Olis kaivannut pinsettejä. Kertoivat, että hänen huvituksensa oli nimenomaan "kiusata" kesätyöntekijöitä...
Mulla on flunssa ja sairaslomaa tämä(kin) päivä. Eilinen sairasloma meni kyllä enempi töissä ja sitten kaupungilla ostoksilla. Ostin itselleni uuden tyynyn ja peiton. Jos sais nukuttua paremmin. Tyyny ainakin oli jo vaihtamisen tarpeessa. Ei meillä ainakaan pysytä siinä kerran vuodessa vaihtovälissä, mitä tyynyille suositellaan.
Tänään pitää yrittää tehdä vähän töitä, mutta kotona. Hommia on liikaa, että voisi olla koko päivän sairaslomalla, mutta työpaikalle ei uskalla mennä, koska se on kiellettyä, jos on sairaslomalappu. Niin kuin tietysti pitääkin olla. Sitä vaan itse ei aina tule ajatelleeksi, että näihin asioihin varmaan liittyy kaikenlaista vakuutus- yms. kuviota.
Toivottavasti
Epsulla täti tulee pikapikaa, niin pääsee taas kartalle kierrosta ja elimistön palautumisesta.
Mun työpäivät sen kun vähenee eli enää 8 jäljellä, koska tätä päivää ei voi laskea. Niin, ja viikonloppuna on tulossa veli perheineen kylään. Mitenhän siitäkin tässä flunssassa ja tällä selällä selviää
Hyvää perjantaita!