Yli 36v KesäToiveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pilkettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Epsu, hyvä, että fysioterapiasta tuntui olevan apuja.

Me käytiin pikkuneidin kanssa taas tänään neuvolassa ja lääkärilläkin. Nyt oli painoa tullut 60g alle kahdessa vuorokaudessa ja lääkärin mukaan kaikki on kunnossa. Ilmeisesti mun pakkosyöttöurakka on tehnyt tehtävänsä... Samaa pitää kuitenkin jatkaa, sillä viikon päästä mennään vielä ylimääräiseen puntarointiin.

Oma mieli on kuitenkin helpottunut, kun lääkärin mukaan kaikki on ok.

Meille sitten iski joku kesaflunssakin, sillä poika on toista päivää kuumeessa. Niin, ja ristiäiset onkin jo juhannuksena, koska sitten meni kummien ja papin aikataulut ristiin myöhemmin.

Onneks tänään vaikuttais olevan vähän viileämpi ilma. Meinaa vähän väsyttää...

KESÄTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄVÄT...

TOIVEILIJAT
mesenet.org-muuthympat%20(189).gif

Eulis 14/26-28
Epskeps 14/28
Pihlamaaria 27/25-30

KADOKSISSA
mesenet.org-muuthympat%20(177).gif

Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET
HeartBeat3.gif

Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
Miesku

SYNTYNEET
little-bear.gif

HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntyi 5.5* :heart:
äitix8 *tyttö syntyi 13.5* :heart:
Klaava la 23.5.07 *tyttö syntyi 23.5* :heart:

Kiva kuulla Klaava, että paino on siellä nousemaan päin! =) Ja että lääkärikin sanoi olevan kaiken kunnossa. Me ollaan tuota poikaa käytetty vauvana parin viikon välein puntarissa..joten tuttua on. Pojan neuvolakortin pituus+paino-osiokin on jo täynnä..

:attn:
Missähän kaikki nämä "kadoksissa" olevat luuraavat? Eli Tanja72, Millimyy, Tiitiäisen äiti, Niksuliini, Maudie ja Omppu70?? :o Olisi ihan kiva tietää mitä heille kaikille kuuluu ja haluavatko enää pinossamme olla.. Toivottavasti pian saamme heistä kuulla. =)

Hienoja uutisia Epsulla ja Klaavalla :) Näin ne asiat vain tuppaavat järjestymään. Tänne ei mitään uutta ja ihmeellistä, asunnosta saatiin tarjous mutta niin alakanttiin että täytyi tempaista vastatarjous, katsellaan mitä tapahtuu. Ja raksalla sähköfirma tehnyt oharit, toivottavasti saadaan rahat takaisin. Ovis saattaapi tulla ja mennä, isäntä jatkuvasti töissä joten eipä oviksellakaan väliä. Onneksi ma alkaa LOMA B)

TOIVEILIJAT

Eulis 15/26-28
Epskeps 15/28
Pihlamaaria 28/25-30

KADOKSISSA

Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET
HeartBeat3.gif

Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
Miesku

SYNTYNEET
little-bear.gif

On tainnut tämä kirjautumispakko karsia jonkun verran näitä kirjoittajia. Tuolla odotus-puolen pinossa ainakin kävi niin, että kuoppasin sen ainakin omalta osaltani, sillä en jaksanut enää ksekustella yksin itseni kanssa :)

Mutta onneksi on tämä pino. Olkoonkin, että meikäläisen vauvakuumeilut on taakse jäänyttä elämää. Todennäköisesti lopullisesti. Jotenkin tuntuu, että neljän lapsen jälkeen en enää ole valmis ottamaan ristikseni sitä pelkoa ja ahdistusta mitä uusi raskaus kuitenkin toisi tullessaan. Lisäksi mulla on enää 1½ vuotta aikaa ennen 40-v synttäreitä ja se lienee takaraja, koska sitten ei enää saa syntymättömän lapsen vakuutustakaan.

Huomaatteko, miten yritän itselleni koko ajan vakuutella, että lapsiluku on täynnä ja enemmistä haaveilu on syytä jättää... On se kuitenkin niin vaikea päätös tehtäväksi. Mutta pakkohan se joskus on kuitenkin tehdä.

Tänään yritän lähteä lasten kanssa ihan Prismaan pelkän kotikunnan S-Marketin sijasta. Saapa nähdä miten reissu menee, mutta alan tulla mökkihöperöksi, koska en ole juuri kotoa poistunut sairaalareissua lukuunottamatta varmaan kuukauteen.

No, hyvää viikonloppua kaikille! Ja toivottavasti pääsette toimiin peiton alla ja toiminta tuottaa toivottua tulosta kaikille.

Niin se varmaan on, että kirjautumispakko on karsinut väkeä ja se on harmi :/ Minusta kun tuo kirjautuminen ei nyt ole kuitenkaan mikään hirveänkauheankamala asia etteikö jokainen näillä palstoilla käyvä voisi tehdä. Sitä saa kuitenkin oman intimiteettinsä pitää piilossa niin halutessaan. Eihän itsestään tarvii kertoa yhtään enempää kuin haluaa :) Tosi kurja että se odotuspinokin sitten kaatui tuohon :|

Toivottavasti sinä et meitä hylkää Klaava :heart: Vaikka tää on tämmöinen kuumeilupino, niin mehän ei syrjitä ketään ;) Täällä saa palstailla kaikki jotka haluaa! :attn: :D

Tänne omaan eloon ei mitään ihmeellistä kuulu. Tilausta saatiin laitettua menemään, vaikka tiukkaa teki.. :snotty: Sitten parin viikon päästä jännäillään, just sopivasti juhannuksena. Esikoinen sai muuten alkunsa juhannuksena.. ;) Jospa toisesta tulisi tieto plussan muodossa myös juhannuksena.. :heart: Yhtään raskaustestiä en ole muuten hankkinut, enkä aiokaan ennen kuin tuntuu tarpeelliselta niin tehdä. Turhaan nekin tuolla vessanhyllyllä piinaavat mieltä..

Aurinkoista viikonloppua kaikille!!! B)

TOIVEILIJAT

Eulis 16/26-28
Epskeps 16/28
Pihlamaaria 29/25-30

KADOKSISSA

Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET
HeartBeat3.gif

Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
Miesku

SYNTYNEET
little-bear.gif

Klaava hienoa, että tytön paino on lähtenyt nousuun...voin vain kuvitella, kun varmasti muutenkin on totuttelemista rytmiin ja enempi valvomista ja uutta taas, niin kun tulee jokin asia josta senpäälle pitää huolta kantaa.
Odotuspinoonhan sitä minäkin alunperin kirjauduin, mutta empä ole saanut aikaiseksi kirjoittaa :ashamed: Täällä vain olen kuin tatti....liekö joku riippuvuussuhde :laugh: Katsotaan parin vuoden päästä täällä on liuta pienten lasten vanhempia kirjoittelemassa edelleen toisilleen....kun eivät osaa siirtyä toiseen paikkaan.
Epsu valo ja hyvä mieli voi saada ihmeitä aikaan :heart: Pidetään peukkuja!
Onnea äitix8 tytön syntymän johdosta! :flower:

En muuten osannut noita hymiöitä TIETENKÄÄN laittaa, eli miten se alku tapahtuu? Se mihin Pihlis on kirjoittanut että kopsataan hmm..oliko se nyt tiedot... :o :ashamed:

Tänään ollaan lähdössä Pihlajasaareen piknikille. Katsotaan mitkä pölkyt jalkoina takas tulee. On meinaan ollut aika turvotukset iltasella työn jälkeen.
Vatsa on jo hurjan iso ja näyttää minusta siltä että ois jo viimesillään, mutta näähän on erilaisia nää vattat. Poitsun kanssa masu oli pieni eikä näkynyt kunnolla kuin loppusuoralla.

Epsu, Eulis ja muut kuumeilijat sanokaa jos ette halua, että täällä sepustelen näitä odotusasioita. Arvaan, että voi myös tuntua ikävältä kun sitä omaansa odottaa.
Teille oikein JÄTTISUURET plussapuhurit ja Juhannustaika alkaa nyt.... :heart: :heart: :heart:

Pilkkis morjens! :wave: Kiva kuulla sustakin! =) Etkä saa mihinkään täältä hävitä!! Mua ei ainakaan haittaa vaikka mitä tänne sepustelisit, päinvastoin ;) Kuten tuossa aiemmin jo kirjoitin, täällä ei ketään syrjitä eikä sitten mistään syystä! :D

Nuo mesenetin hymiöt saa tänne kopsattua kun valitsee sieltä sen kuvan minkä haluaa, sen päällä sitten klikkaa hiiren oikealla "kopio kuvan osoite" ja siirtyy tähän kirjoitustilaan ja klikkaa tuota "maisemakuvaa" [ img ], sitten liittää sen kuvan osoitteen ja sitten vielä maisemakuvaa klikkaa, ni se on siinä. Toivottavasti tästä jotain tolkkua sai... :p

Mulla on ollu tänään pyykkipäivä ja mainio päivä pyykin kuivatukseen olikin. Vielä on jotain tuolla kuivumassa, kohta haen pois. Muutoin tosi kiva päivä ollut, mutta poika sai itkupotkuraivarit iltapäivällä neljän aikaan ja vasta kuuden maissa tokeni... :o :/ :headwall: Oli siinä kestämistä. Jäi sitten iltapäiväulkoilut väliin ja kaik meni muutenki vähän sekaisin.. :| Nyt tuo tuonne nukahti. On muuten ihme homma, et poika menee aina jotenkin ihan sekaisin siitä, kun ollaan kaikki kotona! :o Yleensä siis just viikonloppuna, kun mies on kotona eikä töissä. Paljon enempi saa noita raivareita sun muita ja sit ei oo kellään enää kivaa.. :headwall: Mitähän miehen loman aikana hommat menee... :o

Eip tänne muuten mitään ihmeempii kuulu. Ihan oolkrait.. :kieh:

10028%5B1%5D.gif

TOIVEILIJAT

Eulis 17/26-28
Epskeps 17/28
Pihlamaaria 30/25-30

KADOKSISSA

Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET
HeartBeat3.gif

Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
Miesku

SYNTYNEET
little-bear.gif

Sunnuntaita vaan arvon leidit :wave:

Mikäs on Pihlamaarian tilanne? Oletko testaillut..? ;) +++++++++++++++++ :whistle: Plussapuhallus sinne!! :heart:

Tänne ei mitään ihmeempää. Ootellaan tässä just appivanhempia kylään. Saisivat jo tulla. Poika on kuin tulisilla hiilillä täällä.. :kieh:

Hyvä, ettei täältä tartte häipyä, vaikkei enää vauvakuumetta podekaan. Eikä kait saa enää koskaan kokea :'( Mutta, omat hyvät puolensa tietysti siinäkin.

Jos sitä voi joskus vanhoilla päivillään vaikka ajatella joskus ihan itseäkin, kun sais tämän katraan tästä kasvamaan.

Tänään käytiin shoppailemassa. Koko katras (4 kpl) oli mukana ja ihan hyvin meni. Tuo toiseksi nuorimmainen vaan tuppasi unohtelemaan hattunsa vähän väliä johonkin. Pienimmäinen alkoi nukkumaan autoon puoli kymmenen aikaan ja on samoilla unilla edelleen. Vaikka välillä on nosteltu kantoliinaan ja siitä autoon ja vaipatkin vaihdettu. Mutta eiköhän se sitten työllistä minua loppuillan sellaisen 5 h:n imumaratonin muodossa (10 minuuttia tissillä -> uneen -> 5 min unta -> ja sama jatkuu tuntikaupalla =) ).

Toivottavasti lisää plussia tulis pikapuoliin. Itse taisin kuulua niihin ensimmäisiin, joilla tärppäsi, vaikka en olis silloin uskonut. Luulin, ettei koko hommasta varmaan ikinä tule mitään...

Kuulumisiin.

Hei mitäs tuumaisitte semmoisesta kuin et perustettais KERHO! :D Tuolla kaksplussan etusivulla näkyy "kerhot" ja sinne voi sitten oman kerhon perustaa ja sen voi myös tehdä "salaiseksi" ettei sinne sitten muut pääse (näin luulisin). Et jos ei tässä vauvakuume-puolella huvita kaikkien notkua niin se vois olla kiva vaihtoehto. Vai mitä ootte mieltä? Perustanko meille kerhon sinne? Ja jos asia saa kannatusta niin mikä kerholle nimeksi? :D

"Keski-ikäisten äitien ja äidiksi haluavien kerho" :laugh: Tai "Yli 36v toiveet ja toteutuneet toiveet"..?

Klaava, sulla on komean kokoinen katras, muistathan olla siitä onnellinen ja ylpeä :heart: Neljä lasta on teille suotu ja se on paljon enemmän kuin moni uskaltaa edes haaveilla. :) Itse en ole suurperheestä koskaan edes haaveillut. Kaksi lasta se on varmaan ollut aina mistä olen haaveillut.

TOIVEILIJAT

Eulis 18/26-28
Epskeps 18/28
Pihlamaaria 31/25-30

KADOKSISSA

Tanja72 ?/?
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET
HeartBeat3.gif

Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
Miesku

SYNTYNEET
little-bear.gif

Epsu, tuo kerho minun mielestäni on...ei kai sitä salaiseksi tarvita, tai jos joku haluaa, niin sopii mulle. Minusta on ihan kiva kun täällä piipahtelee muitakin, vaikkakin jotkut tulee ja menee, niin kuiten joku aina jääkin pidemmäksi aikaa seuraamme :D
Oli kiva, kun esim. äitix8 tuli kertomaan vauvauutisia, vaikkei ole syystä tai toisesta kirjoitellut paljoa.
Siinähän aiankin muutkin huomaa, että kyllä sitä keski-iässäkin vauvoja maailmaan tulee ( joistain pinoista vain olen lukenut kritiikkiä meidän "vanhojen" lisääntymisyrityksiä kohtaan :kieh: )

Hmm....mikäs nimi kerholle....ei minusta tarvii mukaella tämän otsikkoa välttämättä. Keksikäähän hieno nimi, ittellä ei just nyt tule mieleen, kun juuri heräsin päikkäreiltä. oon taas ollut niin väsy, kun töissä olen ollut. No, huominen vielä ja ke aamuna lekuri ja sanon ihan suoran, että täällä HALUTAAN saikkua...Sen verta raskasta alkaa olemaan työmatkat ja muutenkin työelämässä tsombailu :p
Musta tuntuu että mä en jaksa mirjoitellakan mitään just sentakia. Hehhhehhee, antaskohan saikkua kun valitaisin, etten ees jaksa Kaksplussaan kirjoittaa :laugh:
No, nyt oli vaan tällasta omaa levinnyttä napaa...pitää mennä herättelemän poitsua, kun nukkuu univelkojansa pois kun oli Sauna Open Airissa 3pvää ja aamusta heti töihin joutui lähtemään. Voin uskoa että festareilla ei juuri ole tullut nukuttua :whistle:
Me oltiin Saaressa la ja olenkin llut ihan poikki kaks päivää, vaikka kyllä sielä oli IHANAA. Kummaa oli kun rantaan oli ajautunut kuollut hylje ( ei norppa) vaan ihan iso hylje ja poliisit kävivät naaraamassa sitä.

Illanjatkoja jokatupaan!

Heipsan kaikki, Pilkettä, ei mua ainakaan yhtään haittaa että te odottelijat/synnyttäneet tänne kirjoitatte, ehkä voisi häiritä jos olisi itse lapseton ja kärvistelisin joka kk tärppiä. Mukavaahan se vain on että eri vaiheissa olevia 36 vee kuumeilijoita on menossa mukana. Kerhokin sopii oikein hyvin jos Epsu jaksaa sen pykätä pystyyn. Me sitten saatiin talosta sopiva hinta sovittua ostajien kanssa, nyt etsitään vuokra-asuntoa johon muutetaan epämääräiseksi ajaksi (nuo rakennusprojektit kun tuppaavat aina venähtämään yli oletettujen aikataulujen..). Vanhin tyttö oli tänään ekaa kertaa ponikurssilla (alkeiskurssin esi-aste) ja kovasti tykkäsi, näpsäkästi neidit ravasivatkin jo kentällä. Mulla alkoi tänään LOMA, ah ihanuutta, raskausuutisia tuskin täältä suunnasta tässä kierrossa tulee kun ovulaatio oli jo joskus viikko sitten eikä silloin mitään tapahtunut. Mutta Epsu, ei kai me nyt mitään ikäloppuja äitejä olla, pikemminkin iki-nuoria! Ihanaa Klaava että teillä on nyt kaikki hyvin!

Onnittelut Eulis talokauppojen johdosta! :flower: On teilläkin sitten yksi huoli vähemmän! =) Toivon mukaan kiva vuokra-asunto löytyy pian!
Ja wautsi wau, että tyttösi on menny ponikurssille! Jippijajee! Mä toivon että tuo meidän poitsukin tuosta hevostelusta vielä innostuisi oikein urakalla. Kyllähän hän kiinnostunut on, on vaan ollut tosi hankalaa päästä sinne ponin selkään, kun tuo tallinomistajan (jonka luona siis mun heppa on) kanssa ei ikänä tunnu löytyvän sellaista sopivaa aikaa, että poika pääsis kopottelemaan :/ Mut toisaalta, ehtiihän tuo vielä, kun on vasta 4v ;) :D

cheval014%5B1%5D.gif

Ja tuo "ikäloput äidit" on viittaus tuohon Pilkkeen kirjoittamaan juttuun siitä miten tän ikäsiä äitejä pidetään ikäloppuina, liian vanhoina lisääntymään. Ois vähän sellaista itseironiaa tai sinne päin kun laitettas kerhon nimeksi moinen :laugh:

Hei

Täti saapui perjantaina eli ei voittoa tälläkään kertaa. Nyt on sellainen tunne, että taidetaan yritys lopettaa ja aloitetaan ehkäisy. Ei ollut meille kolmatta tarkoitettu, mutta tulipahan kokeiltua. Tämä päätös johtuu siitä, että nyt jos kolmas saisi alkunsa niin olisin 39 kun se syntyy ja en taida enää jaksaa aloittaa vauva-rumbaa uudestaan enää.

Elämä on kivaa kahdenkin lapsen kanssa ja yritän ajatella niin että voidaan tehdä kaikkea sellaista kivaa mitä ei vauvan kanssa voi. Rahallinen tilannekin vaan tästä paranee parin vuoden kuluessa ja ehkä voidaan tulevaisuudessa matkustellakin enemmän lasten kanssa.

Käyn kyllä lukemassa teidän kuulumisia kesänkin aikana.

Hyvää kesää kaikille!! B) :flower:

Voi Pihlamaaria, ikävä, ettei tärpännyt. Ymmärrän hyvin nuo aatokset iän ja vauvarumban aloittamisen suhteen. Onhan se kuitenkin kovin rankkaa. Vaikka, yksi kaverini sai just syksyllä lapsen noin 2 kk ennen 40-v synttäreitään. Mutta heillä olikin vain yksi ennestään ja sekin tehty vallan myöhäisellä iällä.

Epsu, minä ainakin liityn kerhoon, jos sellaisen perustat. Parissa taidan olla jäsenenä nytkin (käsityöt ja kestovaippailu), vaan ei tule kovin usein siellä käytyä. Vallankaan nyt, kun en oikein tiedä mistä edes kerhoihin mennään...

Mitä keksis nimeksi? Pitäisi olla jokin sellainen mistä huokuu enempi ylpeyttä ja arvostusta omaa itseä kohtaan kuin "ikäloput äidit" B) Oisko vaikka "Naiset parhaassa iässä"? Parempaa ei tule tällä kertaa mieleen.

Meillä tulee kohta vauvaa katsomaan yksi vanhempi nainen, joka on ollut meillä lapsenvahtina viimeisten parin vuoden aikana silloin tällöin. Joskus taisin kertoakin, että tuo silloinen nuorimmainen jostain syystä alkoi hyljeksiä koko ihmistä. Nytkin se vaan sanoo, ettei "täti saa tulla meille". Vaikka kuinka yritän selittää, etten ole mihinkään lähdössä... Mitä lie sattunut joskus, kun olen ollut poissa. Tietääkseni ei mitään.

Sadepäivän jatkoa kaikille!

Voi Pihlis :hug: :( Ikävää ettei tärpännyt. Toivottavasti et meitä kuitenkaan hylkää täysin vaikka nyt pistätte vauvatilauksen jäihin. Ymmärrän sua kyllä hyvin. Vaikka tässä ikää on "vasta" 36v niin en minäkään tässä kovin pitkään jatka yrittämistä, jos ei ota tärpätäkseen. Sitten on vain ajateltava, että näin on tarkoitettu. Ihanaa kesää teille! B)

Klaava, kiva kun kerhoilu kiinnostaisi sinuakin! =) "naiset parhaassa iässä" on ihan kiva ehdotus. Siitä keksin seuraavan ehdotuksen :"Äidit parhaassa iässä".. :D Miltäs se kuulostaisi? Jokos teidän pikkuneiti on saanut nimen? Millonkas ne ristiäiset olivatkaan, joskus tässä kohta eikös vain?

Tänne ei ihmeempiä. Nyt ollaan poitsun kanssa käyty hiuksia laittelemassa ojennukseen ;) Poitsu sai ihanan kesätukan ja minä ite väriä päähän. Kelpaa lähteä sunnuntaina kummitytön rippijuhliin :D Vähän himoitsin raskaustestejä kun käytiin apteekissa.. :ashamed: Mut olen päättänyt etten osta ensimmäistäkään testiä ennen kuin on menkat myöhässä. Nyt ei sitten muuta kuin ootetaan että ne ois myöhässä.. :D

PS. Pihlis, haluatko että poistan sut listalta..?

Yhteistyössä