Sateista perjantaita kaikille! Joko lumi- tai vesi-, riippuen vähän missä päin Suomea kukakin asustaa.
Meillä tulo vettä aivan taivaan täydeltä aamulla, mutta nyt näyttäisi vähän helpottavan. Pitääkin lähteä tytön kanssa kauppaan. Oisko kellään mitään hyviä ruokaohjeita, jotka ei sisällä perunaa? Mulla ei tuo vatsa oikein kestä pottua, varsinkaan nykyään.
Olen harmikseni sotkeentunut tuonne odottajien palstalle kirjoittelemaan. Ei olis kyllä pitänyt. Siellä on tavattoman negatiivinen ilmapiiri, eikä sinne oikeastaan pitäisi kirjoittaa muuta kuin samaa mieltä tai peesailen, ellei halua saada p.skaa niskaan. En kyllä käsitä. Eniten mua tökkii tällä hetkellä tuo muodissa oleva tolkuton vainoharhaisuus sen suheen mitä saa syödä ja mitä ei. Itse en kyllä ole edes saanut mitään listoja neuvolasta missä kiellettäisiin suunnilleen kaikki sapuska. Ja auta armias, jos yrittää oman mielipiteensä sanoa sellaiseen keskusteluun... Heti on hirveä vanhanaikainen ämmä, joka ei välitä mitä lapselle tapahtuu tai kaamea kaikentietävä eukko...
Arggghhhhh......... Eihän me vaan aleta täällä riitelemään? On edes joku paikka tässäkin foorumissa, jonka lukemisesta tulee hyvä mieli.
No se siitä. Huomasin Epskepsin listasta, että mulla on jo 10+2 menossa. Ei uskoisi. Parin mammahousut olen huuto.neistä ostanut, vaikken niitä vielä tarvitse. Toivottavasti vaan tällä kertaa oikeasti tarvitsenkin. Vähän on ahdistunut olo välillä ja tuntuu ettei uskalla mitään hankkia, jos kaikki menee pieleen tälläkin kertaa, mutta voihan ne sitten myydä pois tai antaa lahjoituksena, jos niin huonosti käy.
Tällaisten kokemusten rinnalla tuntuu sellainen seikka, että söikö nyt leivässä pari pellavansiementä vai ei, aika mitättömältä asialta. No, tähän ei ollut tarkoitus palata.
Illalla meen Partylite-kutsuille. Etnkä osta mitään
Kiitos, kun sain valittaa :flower:
Ja plussia nyt sinne Lyydialle. Ja kaikille toisille myös +++++++++++++++++++++++++