Heippis mimmit =)
Hienoa kuulla
Epskeps että kaikki on hyvin. Niin kyllä arvelinkin, mutta tuo piinaava epätietoisuus, kun sulla sattui olemaan vielä sunnuntai, jolloin ei mihinkään pääse, niin kyllä on hirveää. Mutta onneksi selvisi! :hug:
Ai sieltä on lumet kanssa kadonneet. No niinpä on täältäkin tyystin. Ruoho vaan vihertää ja eilen kun aurinko paisteli, oli ihan kevätilma.
Olen ollut koko päivän opinahjossa ja siellä ei ollut yhtään mahdollisuutta päästä koneelle, joten lukeminen ja kirjoittelu jäi näin myöhään. Vielä pitäisi poitsun ruoka valmistella huomiseksi , kun joutuu niin nopeasti käymään ruokiksella tuosta läheisestä työharjoittelupaikastaan. En halua kuitenkaan, että syö 2kk valmisruokia :saint: *tuntee syvää tyytyväisyyttä erinomaisuudestaan* :saint:
Juu, heh, en siis ole mikään terveysintoilija, mutta olen yrittänyt pojalle ohjastaa sellasia terveellisiä ruokatottumuksia, kun nykyään on nuo roskasafkat kaikki halvempia ja sitten kun muuttaa omilleen, niin helposti turvautuu niihin. Ehkä nuo "kunnon kotiruuan" makumuistot säilyy jossain tuolla muistissa ja tulee halua tehdä itekin ruokaa.
Pihlamaaria noissa ovistesteissä on kyllä sellaista hankaluutta, että sitä on kokoajan testailtava, jos ei tuuri käy, kun se tilanne voi niin nopeasti muuttua ( jopa kolmessa tunnissa) ihan hyvin voi käydä niin, ettei huippuarvoa bongaa, joten toivottelen täältä sinne plussia ja etenkin voimia peittojen pöllyttelyyn :heart: On myös sellaisia, että se ovis ei tapahdu ollenkaan keskellä kiertoa!
Tiitiäisen äidille myös toivottelen täältä plussatuulia ja niinhän se on ,ettei montaa Toiveilijaa ole enää plussaamatta. Perästähän täällä tullaan ja mikäs meillä tullessa kun pinokin on meille valmiiksi laitettu odottajiin ( toivottavasti ei tule suorituspaineita

)
Mulla on siis ovis ollut ilmeisesti viime perjantaina ja on taas alkanut piinailu
Alamasussa tapahtuu..mutta enpäs tiedä onko se se inha keltarauhanen vai jotain muuta. Toivtaan, että oikein iloiset ja eläväiset siimahännät on päässeet perille
Huono merkki ehkä on että rinnat kipeytyivät jo eilen

Kuulostaa ihan just siltä normi pms hommalta.
No niin naiset...kaikki hyvin pitäjässä, hyvää illanjatkoa ja lämpöä koteihin ja vällyjen väliin :heart: