Eulis, niin varmasti oli parempi näin

Ei oikeasti harmita yhtään että se työpaikka meni sivu suun. Kunpa tässä joku kiva paikka löytyisi, oikeasti!
Alkaa olemaan pieniä paineita tässä kun kesän hoitokuvioista pitäisi ilmoittaa 27.4 mennessä, eli ensi viikon perjantaihin mennessä, eikä mulla ole harmainta hajuakaan vielä kesätöistä :/ Mies on lomalla juhannuksesta 3 viikkoa mut siitä jää vielä 2 viikkoa jäljelle heinäkuuta ja tässä pitäisi nyt osata sanoa tarvitaanko hoitopaikkaa silloin vai ei.. :headwall: Argh! Mulle on tuolta henkilöstövuokrausfirmasta lupailtu, aikaa sitten.. kesätöitä, tai sanoi se ihminen että aikalailla varmasti saan kesätöitä. MUTTA nyt on jo huhtikuun puoliväli ja kesätöistä LUULISI olevan jo tietoa..*huokaus* :ashamed: No minäpä päätin ottaa asiasta selvän ja sovin huomiseksi treffit sinne henk.vuokrausfirmaan. Saa se ihminen sanoa nyt miten asia on. Kun tässä ilmaantui kesätyöpaikka tyrkylle suht lähellä olevaan pieneen ruokakauppaan ja sitä pitäis tän viikon aikana hakea, et pitäis nyt tietää haenko vai en.. :/ Hitto kun tekis mieli sanoa piupaut koko työnteolle! \|O Mut pakko tässä ois kyllä töitä löytää...
Sitten Kela yllätti tän päiväisellä kirjeellään. Hyviä ja huonoja uutisia. Hyvät ensin: nollasivat mun peruspäivärahan 500 päivän enimmäismaksuajan ja laskeminen on aloitettu alusta. Olen tässä kerennyt jotenkin ihmeellisesti täyttämään työssäoloehdon

Ja sitten ne huonot: Tuon johdosta mulle lykättiin joku hemmetin omavastuuaika eli ei rahaa parin viikon ajanjaksolta!

\|O :headwall: Että silleen.. Olipa "kiva" yllätys..
No tuleepa tässä nyt kertakaikkisen paljon sepostusta jonnin joutavista asioista ja voisin vaikka veikata ettei teitä moiset edes kiinnosta.. :ashamed:

Soriiii... :ashamed:
Micosa, harmi ettei se istukkanäytteen ottaminen onnistunut :/ Lykkyä tykö sinne lapsivesinäytteen ottoon! bd

Onneksi ette joudu tuota itse maksamaan, aika tyyris näyte.. :/