Yli 36v KesäToiveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pilkettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heipsis Klaava :wave: Sulla ne on totisesti loppumetrit käsillä. Hurjan nopeasti tuntuu tuo sinunkin raskautesi edenneen. Vastahan sinäkin täällä kuumeilit :o :) Ole nyt vain ihan tekemättä mitään siellä, jos vain voit. Kyllä sitä tekemistä kohta riittää yllin kyllin ;) Itse olen kyllä kans vähän sellainen etten oikein osaa olla tekemättä mitään, mutta kyllä sellainen totaalijoutilaisuus on välillä hirmu kivaa :D

Tänne ei ihmeempiä. Huomenna soittelen sinne työpaikkaan ja katsotaan sitten mitä sieltä sanovat ja menenkö työhaastatteluun jne. Huomenna on myös poitsun hoitopaikan kevätjuhla. Huisin jännää, lapsen EKAT kevätjuhlat!! :D Pitää muistaa kamera ottaa mukaan. :)

Tätiä odottelen kovasti jo kyläileen, jotta pääsisin sinne röntgeniin. Tällä kierroksella se mokoma ei kyllä sais olla myöhässä sitten päivääkään, muuten menee ihan ketuiksi :/ kun lääkärille on aika varattuna 30.5, et sitä ennen ois sinne kuvaan vaan päästävä. Ja taas on edessä tyhjennys.. :x mut ei se mitään.. lähtispä tällä kertaa vaikka 2 kiloa.. ;)

Viikonloppu on mennyt kyllä ulkona ollessa. Ihanan lämmintä ja aurinkoista on ollut. Toivottavasti ensi viikollakin lämmintä piisaa. Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille!! B)

KEVÄTTOIVEIDEN...

? Maanatai ?

TOIVEILIJAT :saint:
Pihlamaaria 10/25-30
Eulis 24/24-26
Epskeps 25/26-31
Tanja72 33/?

KADOKSISSA :attn:
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:
HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntynyt 5.5* :heart:
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

Heipä hei :wave:

Huh huh, nyt on työhaastattelussa käyty.. :whistle: No ei siinä sen ihmeempää. Aika lailla ois sekin kassatyöskentelyä, välillä jotain tavaran mättämistä hyllyihin ja hinnoittelua. Haastattelu meni ihan ok, jännitti vaan jostain kumman syystä ihan kamalasti :ashamed: Kerroin sitten myös selkäongelmistani ja arvatkaapa vaan ovatko ne nyt vähän ongelmana tässä työpaikan saamisessa...? :/ No totta mooses! :headwall: Pitihän se arvata. Se mies sanoi, että muuten hän kyllä mut ihan suoraan ottais, mutta hänen täytyy nyt vähän miettiä kun mulla on selkäongelmia, että pärjäisinkö siellä. Et ei ole kiva jos jään heti sairaslomalle.. No ei varmasti ole! Argh! \|O Minkä mä näille voin! :ashamed: Mut katsotaan nyt..

Ens viikolla ois se lääkäri ja sitä ennen röntgeniin pitää päästä. Tuo työ alkais kans ens viikolla jo maanantaina, vaikka s-postissa luki että 1.6... Huh heijakkaa.. Voi kunpa ne ois tuon selän silloin toukokuun alussa kuvanneet!! Tietäs mikä on tilanne!

Mut tämmöst tänne. Ilmoittelen sitten miten kävi...

No niin.. eipä tässä tarvinnu kauan kärvistellä ja oottaa tietoa.. Se mies soitti just äsken ja... eivät mua sinne valinneet.. :/ No, arvasin tämän. Ei siinä mitään. Ymmärrän kyllä ettei työnantaja mielellään ota sellaista joka sanoo, että selkä on kipee eikä pysty kaikenlaisia töitä tekemään. Mut ketuttaa vaan. Minkäs minä tälle voin.. :( No ei se mitään. Laitoin tuossa, ennen tuota puhelua jo.. lisää hakemuksia menemään. :D Minähän en jää tähän tuleen makaamaan, kerpele! \|O :kieh: :laugh: No nyt pitää lähtee hakemaan poitsu hoidosta...

Kirjoitelkaahan muutkin!! :attn: :attn: :attn: :attn:

Voi himputti Epsu, voimia kovasti, kyllä niitä hyviä työpaikkoja tulee lisää. Toivottavasti se selkäjuttu nyt piakkoin selviää. Tuo uusi lista on muuten tosi hyvä, kiitos Epsu.
Tänne ei kummempia, esikoisella korvatulehdus ja kotona ollaan taas. Lomaa odottelen.

:( No voi harmi Epsu ....mutta se ei sitten ollut se sun työpaikka! Parempi tehdä duunia siellä missä on haluttu oikeesti...joo! turha jäädä tuleen makaamaan :hug: Onpahan nyt ainaskin kesäistä säätä, mistä nauttia.

Täällä päässä ootellaan jo että pääsis lomille. Jään 15.kesäkuuta kesikselle ja siitä sitten äippälomalle. Mulla on pinna ihan lyhyt noihin töihin..ihan parimillinen vaan, huomaan, että meinaa paukkua vähän yli äyräiden ja saan tehdä töitä etten pamauta kaikkia ajatuksia ilmoille. Kivoja ihmisiähän siellä on mutta jotenkin ei vain enää jaksa. Onkos muilla muistoja että raskausaikana paukkuu...mulla oikeestas työssä, ei onneks niinkään kotona...ainakaan mun mielestä :saint: B)

Vauva potkiii ja mönkii ihan mahottomasti, en muistanutkaan, että se tältä tunuu. Ihan säikähdin tuossa kun tuntuu että läpitte yrittää tulla :o Tuntuu kyllä nukkuvan silloin kun minäkin...jotta hyvin on kasvatettu ihan jo nyt, heh :p

Eikös ole Klaava kiva, kun teidän nyytti tulee kesäksi. Mulla heman tuntuu että, aapua...ne helteet.

Missähän muuten Tiitiäisen äiti luuraa?

Illanjatkoja!

Hejsan, på svenska...

Viime yönä supisteli jo lupaavasti useita tunteja. Mutta niinpä ne vaan oli sitten jossain vaiheessa aamuyötä loppuneet, kun olin nukahtanut. Ja nyt ei taas tunnu mitään.

Olisin kyllä ihan hyvilläni vauveli, jos nämä temppuilut voisi pitää päiväsaikaan :whistle: Jonkun verran rasittava yö, sillä unet jäi tietysti olemattomiin, sillä kukas siinä nyt pystyy nykkumaan, kun pitää koko ajan vahtia tuleeko lähtö vai ei?

Muistan kyllä, että myös kuopuksen aikaan oli sama peli päiväkausia ellei viikonkin. Joten varmaan sitä on odotettavissa jatkossakin. Ajattelin käydä tuosta kaupasta ostamassa sellaisen pellavahaudetyynyn, jota pidetään pakastimessa ja sitten laitetaan silmien päälle. Muuten ei kohta kehtaa ovesta ulos mennä, kun on silmät niin turvoksissa.

Pilkettä, meidän kuopus on syntynyt elokuun viimeinen eli tuoreessa muistissa on miten mukavaa kesä-aika on ison mahan kanssa. Ja sellaisen turvotuksen, kun mullakin jaloissa raskausaikana. Niin, että olen hyvilläni, kun ajoitus on nyt tällainen. Vaikka voipa olla, että ensi viikonlopun luvatut helteet joutuu mahan kanssa kestämään, koska pahoin pelkään, että eihän tämä lapsi tule vielä tällä viikolla (yritän siis psyykkisesti itseäni siihen valmistella, että hermot kestäisi paremmin).

Sori, kun jutut pyörii niin oman navan ympärillä. Mutta mitä sitä nyt tässä vaiheessa muutakaan voisi odottaa...

KEVÄTTOIVEIDEN...

? Keskiviikko ?

Pihlamaaria 12/25-30
Eulis 26/24-26
Epskeps 27/26-31
Tanja72 35/?

Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntynyt 5.5* :heart:
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

Heipsis hei!

Täällä ollaan toivuttu eilisestä pettymyksestä ihan ok. Ei se vaan ollu sitten mun paikkani ja sillä selvä. Uudet haut on laitettu menemään ja nyt vaan ootellaan poikiiko niistä mitään. =)

Meillä on nyt uus tietokone, kannettava.. :p Ihan jees, kesti vaan 2 viikkoa ennen kuin saatiin se toimimaan.. :kieh: Mut nyt toimii *kop kop kop* on vaan vähän opetteleminen tähän kun on uusi ohjelmisto (vai miksi niitä sanotaan.. :ashamed: ) Windows Vista ja tää näppäimistökin on kovin erilainen verrattuna tuohon pöytäkoneen näppikseen. Mut jospa tähän tottuis.. :D

Klaava siellä supparoi vaan ja valmistautuu lähtöön, ihanaa! :) Pian saatte oman ihanan nyyttinne. :heart: Jaksamisia loppurutistukseen! :hug: :)

Huomenia kaikille.

Aurinko paistaa ja melkoisen lämmintä.
Nyt alkaa mulla tulla ensioireita ettei tuo työ tunnu hyvältä.Hieman olen kipeä,kun kaksi päivää raskaita paneleita nosteltu.Jalat jomottaa ja selkä kiukkuaa.
Taitaa olla parempi kohta ilmoitella ettei oikein passaisi tuo homma enää.Tai sitten vain sairaslomaa.
Ensi viikolla on tyttären koulun päätösjuhla,suurtalouskokiksi tuo valmistuu.
Onpahan sitten paperit ainakin tulevaisuutta ajatellen.On kyllä saanut olla kiitettävästi töissä työharjoittelun jälkeen samassa paikassa.Siellä nimittäin varauskirja on aivan täynnä.
Paikan varsinainen kokki on tuo Janiina Lehtonen joka Turusta pääsi finaaliin tangokisoissa nyt.
Kohta pitää lähteä vielä viemään tytär Turkuun juna-asemalle,lähtevät sieltä Helsinkiin ja laivalla Tukholmaan.Joku luokan reissu.
=)

Hei Micosa :wave:

Jää vaan saikulle ellet kevyempiä hommia saa. On kuitenkin niin että masuasukas ja sinä itse olette tärkeämpiä kuin mikään työ! :)

Onnittelut tyttärelle valmistumisen johdosta!!! :flower: Hienoa että töitäkin riittää! =)

:flower: :flower: Onnea Klaava pienen tytön syntymän johdosta! :flower: :flower: :) :heart: :hug: :heart: :)

Aika jännä juttu meinaan mulle tuli tuossa eilen sellainen tunne että Klaava on synnyttämässä.. :o :D Mitä lie noitavainua taas... :xmas:

Kaikkea hyvää sinne teille ja pienelle tytölle hellä paijaus jaa äidille iso onnittelutrutistus :hug: :heart:

KEVÄTTOIVEIDEN...

? Torstai ?

Pihlamaaria 13/25-30
Eulis 27/24-26
Epskeps 28/26-31
Tanja72 36/?

Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntyi 5.5* :heart:
Klaava la 23.5.07 *tyttö syntyi 23.5* :heart:
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

K E S Ä T O I V E E T :heart: :heart: :heart:

Epskeps 36v, 4v poika
Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt
Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v)
Milli Myy 36v
Niksuliini 40v, 4 lasta
Omppu-70 36v, 5v poika
Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset
Tanja72
Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, poika 04.-04

TOTEUTUNEET SYYSTOIVEET :heart:

HissunMyy 38v, Utajärvi, 7 lasta (16,14,12,10,8,1 ja 0v) :heart:
Klaava 38v, Keski-Suomi, 4 lasta (11v tyttö, 9v poika, 2v tyttö ja 0v tyttö) :heart:
Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:
Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:
Miesku 40v, 3 lasta :heart:
Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:
Äitix8 :heart:

TOTEUTUNEET KEVÄTTOIVEET :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 19v tyttö ja 3v poika

SYNTYNEET VAUVAT :heart: :heart: :heart:

HissunMyy poika 5.5.07
Klaava tyttö 23.5.07<br><br>

Morjents taas :wave: Laittelin tuota toista listausta taas vähän ajantasalle ja uuteen uskoon. Toivottavasti kelpaa.. :D

Täällä sitä vaan ootellaan tätiä kylään... :kieh: On se vaan kumma tapaus kun ei ikinä tule silloin kun sitä oikein odottaa! :headwall: Mun on varmaan parempi soitella sinne röntgeniin huomenna ja varata aika ens viikon alkuun. Jos se täti tulee viikonloppuna vasta niin silloin on aikalailla huonoa varata mitään aikaa.. :/ Raskauden mahdollisuuteenkaan en jaksa millään uskoa. Meinaan kuitenki pissimittaria ihmetellä huomen aamuna, ihan vaan varmuuden vuoksi. Kun niitä nyt on vielä 1 jäljellä.. Aatelkaa, et mä tilasin niitä sillon 20 ja nyt on kohta loppu! :o Järkyttävää.. Eikä yhtään onnistunutta raskautta ole aikaan saatu.. :ashamed: :'( No menihän niitä paljon hukkaan silloin kerran kun sitä ovista niillä bongailin.. :ashamed: :whistle: Tonttu mikä tonttu :xmas: Mut se niistä!

Kovin olen täällä iloissani Klaavan puolesta ja tietysti myös HissunMyynkin! :D Aivan käsittämättömän ihanaa kun meidän toiveilijoiden ekat vauvat on tähän maailmaan saatettu!! :heart: :heart: :heart:

Sylintäydeltä onnitteluja Klaavalle :flower: :flower: :flower: Ehdit sitten vissiin sairaalaan ?

Niin niitä vauvoja alkaa tulla tähänkin pinoon :D Kukas se on seuraavana vuorossa?

Olen yrittänyt pitää hivenen taukoa tästä palstailusta yrittää miettiä mitä sitä elämältä haluaa :xmas: Viime viikonloppuna kävimme katsomassa sitä kummipoikaamme ja hän oli aivan ihana :heart: mutta en muistanutkaan miten ne vauvat kitisee vatsavaivoja ja miten ne vie vanhempien ajan lähes täydellisesti :ashamed: Se vauvan hoito on rankkaa ja en ole aivan varma haluanko sitä aikaa enää :ashamed: Mutta tämä kierto täytynee kuitenkin vielä piinailla kun tuli noita peittoja pöllyteltyä tällä viikolla ;) Jos nyt tulee voittoarpa niin sitten se on nöyrästi ja ilolla otettava vastaan.

Epsulle toivotaan tädin pikaista vierailua ;)

En musita mitä muuta piti kommentoida :xmas:

Hauskaa viikonloppua kaikille ja ulkoilkaa kovasti ja nauttikaa kesän tuoksusta B) :flower:

heippati hei ja perjantaita

Epsu lista on selkeä ja hyvä =) Ihan vaan toivottelen hyvää viikonloppua kaikille tässä kotiinpääsyä odotellessa---siis töistä, hohohoijaa \|O

Meinataan mennä ostamaan vanha kunnon krokettipeli ja pistää huomenna, mikäli sää sallii, niin peli pystyyn. Eväät mukaan ja sillai, jepulis :D :p

Micosan tyttärelle onnittelut valmistumisesta! :flower:
Epsu, voi kurjuus noiden testitikkujen kanssa, mutta aatteleppas jos nyt kuitenkin tulisi plussa, eikös niillä vauvauutisilla ole aina tapana yllättää ajankohdan suhteen... Pidän peukkuja kovasti.
By the way, täällä menään kp 1/26-28 eli rupeaa tuo kierto vissiin taas normalisoitumaan. Yritykset olleet + -0, mutta kunhan saadaan asunto myytyä ja rakennusprojekti hyvälle mallille ehkä sitä tässä piristyisi.
Ihanaa ja leppoisaa viikonloppua kaikille! =)

Kotona jälleen eli nyt vois kirjoittaa jotain tarinaa tapahtumista, mihin ei onneksi sisältynyt mitään dramatiikkaa.

Synnytys alkoi lapsivesien osittaisella menolla illalla vähän ennen puolta seitsemää. Ensimmäiset supistukset tulivat seitsemän aikaan ja heti kohta sen jälkeen lähdettiin sairaalaan. Sairaalassa oli tolkuton härdelli ja salit täynnä. Niinpä jouduttiinkin kärvistelemään valmisteluhuoneessa edes takaisin ryntäilevän kätilön avustamana yli yhdeksään illalla. Suunniteltiin jo miehen kanssa, että kai me sitten selvitään jo tämän neljännen synnytyksestä kahteen pekkaan ja lähdetään sitten saman tien kotiin :whistle:

No, onneksi yksi sali vapautui ja vähän ennen puolta kymmentä päästiin sinne. Kivunlievityksenä ehdin kokeilla lämpötyynyjä, ilokaasua ja lopuksi vielä kohdunkaulanpuudutusta. Salissa ehditiiin olla sellainen puolitoista tuntia ennen kuin lapsi tuli maailmaan noin 5 minuutin ponnistuksella.

Lukuunottamatta tuota alkuvaiheen härdelliä hommasta jäi ihan mukava maku suuhun. Pari tikkiä laitettiin, mutta ilmeisesti vaan limakalvoon, koska eivät edes enää tunnu missään.

Nyt on pakko lopettaa ennen kuin isot sisarukset nitistää pienimmäisensä....

Voi miten ihanan leppoisa synnytyskertomus, Klaava :) Ja olette jo kotiin päässeet! Ihanaa!!! :heart: Kovasti paljon teille onnea sinne!! :hug:

Aamusella testailin ja negaahan se näytti, mikä ei mikään yllätys ollut. Soittelin sitten röntgeniin että sen ajan taas saisin ja kyllä nous taas savu korvista :headwall: Jaksoivat niistä menkoista taas jankata ja sitten siitä valittaa, että miksi se lääkäriaika on annettu jo keskiviikoksi, et ei heil siellä olekaan aikoja (vaik sanoivat silloin viimeksi että ei siellä niin ruuhkaa ole koskaan etteikö sieltä aikaa sais lyhyellä varoitusajalla...) Argh! \|O Itepähän ne sen keskiviikonkin katsoivat!! No sain sitten jonkun väliajan tiistaiksi.. huh.. Kyllä oli vaan taas vaikeaa... :snotty:

No täti tuli sitten iltapäivällä kyläileen, että nyt sitten voin varmaan sen puoleen hyvillä mielin mennä sinne röntgeniin. Ne muuten sano ettei tuo negatiivinen raskaustesti riitä (?!?!?) että PITÄÄ olla ne menkat ihan oikeesti.. :o Kunpa tää selkäasia nyt vaan selviäisi.

Sitten pk-johtaja soitti iltapäivällä, että kun en ole kesäkuussa töissä, niin lapsen ei tarvii hoitoon mennä :o Siis ok, ymmärrän, kun supistetusti toimivat, et pitää noit hoitolapsiiki vähemmäksi saada, mutta että nyt vasta sen kertoivat! :o Juupati juu.. Vähän vaikea asiaa nyt pojalle selittää, et ens viikolla oletkin sitten vikaa kertaa hoidossa... :/ Sitten elokuussa onkin meno uuteen paikkaan ellei sekin nyt sitten peruunnu... :headwall:

Et kaikkee kans taas yhteen päivään on mahtunut. Mut eip täs sen ihmeempää. Mennä porskutetaan eteenpäin vaik mikä ois.. :kieh: :laugh:

KEVÄTTOIVEIDEN...

? Perjantai ?

Eulis 1/26-28
Epskeps 1/28
Pihlamaaria 14/25-30
Tanja72 37/?

Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie