"Yli 70% suomalaisista on valmis maksamaan korkeintaan 10 euroa kuukaudessa lisää edistääkseen ilmastotoimia – melkein joka kolmas ei euroakaan"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Perussuomalaisten puheenjohtaja Rikka Purra nosti eduskunnan kyselytunnilla esille juuri julkaistun Euroopan investointipankin tutkimuksen, jonka mukaan yli puolet suomalaisista haluaa hidastaa liian nopeaa ja kallista ilmastopolitiikkaa.

– Suomalaisille riittää tämä ilmastotoimien yltiöpäisyys. Heitä huolettavat eniten nousevat hinnat, Riikka Purra huomautti."

"Perussuomalaisten puheenjohtaja Rikka Purra nosti eduskunnan kyselytunnilla esille juuri julkaistun Euroopan investointipankin tutkimuksen, jonka mukaan yli puolet suomalaisista haluaa hidastaa liian nopeaa ja kallista ilmastopolitiikkaa.

– Suomalaisille riittää tämä ilmastotoimien yltiöpäisyys. Heitä huolettavat eniten nousevat hinnat, Riikka Purra huomautti."

Sannan haIIitus tekee suomalaisvastaista kurjistavaa politiikkaa.

Ilmastoa voi auttaa valinnoillaan ja esim. kierrättämällä.
Ap. on näköjään persu ja tekee Sannan mollausta päivätyönään.
Viheliäinen homma annettu puoluetoimistosta käsin surkean ulosannin omaavalle.

Mitä valintoja sinä olet tehnyt maailman pelastamiseksi ilmastonmuutokselta?

Vastaus kysymykseesi: Elän täysin vihreiden oppien mukaan.
Olen mallioppilas luonnon suojelussa.
Enempää en voi enää itseltäni vaatia.

Mistä sinä olet karsinut kulutustasi?
Minä korjaan itse asioita, että ne säilyy isältä pojalle.

Lähtökohtaisesti ostan mielelläni tuotteita jotka ovat sellaisista materiaaleista että ne kestävät tai että niitä voi tarvittaessa modata kestävämmiksi tai korjata.

Onko joku laskenut vihreälle politiikalle hintalapun mitä jo nyt olemme maksaneet, ja onko tutkittu minkälaisia vaikutuksia näillä investoinneilla on saatu?

Jos löytyy joku valmiiksi ynnäilty juttu niin saa linkata.👍

Mä voisin maksaa vaikka viisi kymppiä kuussa enemm'n vuokraa jos sillä saisi työkämpän lämpötilaa alhaisemmaksi.

Ei onnistu, ku yläkerran nyhjäkeukko haluaa että on ainakin 22 astetta lämmintä.

Mitähän tapahtuu, jos peittää lämpöpatterit sellaisella extreme-makuualustalla? Siis semnen lötkö missä on ohut kerros vaahtomuovia ja toisella puolella alumiinifolio.

Yhteistyössä