A
ap
Vieras
Olen tapaillut erästä miestä nyt kuukauden päivät. Tyyppi vaikuttaa aivan unelmalta, mutta mua häiritsee aivan yli kaiken henkilön yli-innokkuus: esimerkiksi tänään olen saanut mieheltä seitsemän viestiä, enkä ole vastannut yhteenkään. Hän ahdistelee minua jatkuvasti Facebookissa, tekstailee ja soittelee sekä kyselee, koska nähdään. Lisäksi mua nappaa suuresti, että sama tyyppi tunnustaa jatkuvasti tykkäämistään - hän hokee, kuinka paljon tykkää musta, kuinka iloinen on jutustamme, kuinka ikävöi mua, kuinka ei voi tehdä väitöskirjaansa, sillä ajattelee vain mua. Lisäksi kuulen jatkuvasti, kuinka henkeäsalpaavan kaunis olen ja kuinka olen parasta, mitä on ikinä miehelle tapahtunut. Muhun iskee täysi ahdistus, koska tämä on ihan liikaa mulle. En tiedä, pitäisikö mun sanoa miehelle, etten ole täysin varma tästä hommasta, lopettaa juttu alkuunsa, etten vain pahoita miehen mieltä vai vielä katsella hetken. Mitä te tekisitte? On sääli, että potentiaalinen hyvä suhde voi mennä ohi miehen aktiivisuuden vuoksi. Voisinko mä huomauttaa jotenkin miehen käytöksestä miehelle? Mitä te tekisitte?