Yli kolme viikkoa jo (tavallisessa) flunssassa,miten voi olla näin sitkeetä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuhanenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuhanenä

Vieras
Eikä loppua näy,edelleen nenät valuu ja kurkku karhea.Noin 1,5vko sitten tuntui jo,että alettiin meneen parempaan suuntaan,mutta ei,tuliki takaisin.Ihan täysin "päällä" ei ole,eikä kuumetta ole kellään,mutta ärsyttää tämmöinen flunssa.On jotenki tavallista sitkeempää kyllä,yleensä flunssat kestää vaan korkeintaan pari viikkoa =/ Onkos muilla yhtä sitkeetä räkätautia?

Me ollaan tää viikko oltu tytön kans kauhees räkikses, nyt alkaa tuntuu että mulla alkais helppaan, tyttö on viel tosi räkänen. Kuumetta ei oo ollu, pientä lämpöö korkeintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisiko pitkittyneessä flunssassa mennä lääkäriin??

No mun kokemuksen mukaan ei kannata.Joskus aikoinaan käytin lasta lääkärissä kun oli kauan yskä.Sanoi vaan,että kyllä se yskimällä ohi menee,ja niinhän se menikin.Jos ei kuumetta,eikä muita pahempia oireita oo kuin nenän valuminen,tukkoisuus ja kurkun karheus,niin mitä muka lääkäri tekee?Mun mielestä ei mitään muuta kun sanoo,että tuu takasin jos tulee kuumetta tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus olen mennyt lääkäriin, joka on sitten sanonut että sen ensimmäisen flunssan jälkeen on tullut joku uusi virus heti perään.

Tätä mäkin vähän aattelin,kun oli toisaan tuossa 1,5 viikon kohdalla jo vähän parempana nuhatilanne,et oisko sitten tullut vaan toinen flunssa heti perään?

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Tidän miltä tuntuu...
T:kaksi kuukautta flunssaa.

Auts,toivottavasti ei nuin kauaa kestä!Tuo tukkoisuus on ehkä pahin,varsinki pienimmäisellä,kun ei saa näin pitkää aikaa kerrallaan edes nenäsuihkeita käyttää =/ Sipulia ja pyykkiä kuluu öisin =/

Yhteistyössä