Yli vuoden yrittäneet vol2!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bhunis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mantana joo olen tarkistanut kuurin haitat ja ihan pakkauksen ohjeessa lukee ettei saa käyttää raskaana ollessa sekä lääkäriltä varmistin. Vaurioittaa sikiön hammasaikioita ja luustoa joten odoteltava vain kiltisti ensin täti käymään ja alottaa sitten.

Muisti on niin hyvä et pitäs joka aamu päivittää lista muuten unohtuu :) hehe :) Itse olen tässä monta päivää toitottanut miehelleni et haluisin toisen täystuhon meille kun nyt tajuaa miten iso tuokikin poitsu on jo! :)

Ei ole nyt oikein koneella tullu oltua kun flunssa painaa petiin :snotty: Vitja nyt ois taas kutina ja haaveet päällä olo on semmoinen "pallomainen" ja "kömpelö"...:Siis vaikia selittää mut tuossa kun otin pojan syliin en voinut kauaa pitää kun tuntui oikeasti alavattas hassulta...No voi olla taas kun loppu kuu lähenee niin haaveita :) Mut Hyvää ystävänpäivää etukäteen jos huomen ei ehdi toivottaan.... :heart: :heart:

erzi :hug: ja tsemppiä tähän kiertoon! :flower: :wave:

Omaa napaa... kp14/31 ja oviskivut alavatsalla hirmuisat. Tikuttamista jatkan, jotta viivat vahvistuis. Limat napsasin ja kn pehmoinen+auki tuntuu portti olevan, mutta tänään yllättävän takana! Pupuiltu ahkerasti ja jokatoinenpäivä onnistunut tällä kertaa hyvin, ihan luonnostaan! :p :p :p :wave:

Hei vaan, karpalo täällä tuskailee... Kaksi kiertoa sitten aloitin vauvatekotauon, kun hermot meni ainaisen tädin tullessa aina vaan!!!!!! Mutta en minä osaa sitä taukoa noudattaa, aina minä lasken päiviä ja pelkään tädin tuloa jne. Nytkin odotin niitä kahta viivaa ja eihän sitä tullut. Tänään taas kerran kp 1/28.
Nyt tuli muuten neljä vuotta täyteen yritystä :o Esikoinen syntyi 5/03, häntä odoteltiin vuodesta 1994 lähtien......eli yhdeksän vuotta :|

Ja kun tietää, että hyvin monta vuotta ei enää ole mahdollista toivoa, täytän huhtikuussa 41 :D
Minulla on todella kelju olo ja viime yönä näin unta, josssa kerroin miehelle olevani raskaana...oli kamalla herätä aamulla todellisuuteen. Että tällasta kuuluu minulle, valitusta ja valitusta. Mutta se pienikin toivon kipinä pitää minut vielä toivossa, haluaisin niin saada sen pienen nyytin vielä kainaloon. Eli summa summarum: taidan roikkua täällä edelleen mukana ainakin jossain määrin :wave:

karpalo :hug: Uskon jotta hermot tiukalla kun noin kauan jo vauvaa yritetty. Toivottavasti omalla kohdalla ei venyis enää vuosia..vaikka iän puolesta kerkeen vielä.Tsemppiä sulle ja pidetään peukkuja, että saisit vielä nyytin kainaloon :)

Heippa kaikille ja hyvää eilistä ystävänpäivää. Tulin vain kurkkaamaan vanhaan pinoon. Minun on surukseni palattava takaisin tänne kuumeilupuolelle. Pieni enkelipoikamme syntyi 9.2.08 rv 15+5. hänellä oli vaikea ateinen anakefalia, eli isot aivot puuttuivat kokonaan ja näin ollen myös pää silmistä ylöspäin. Suru on suunnaton ja ikävä loputon.

Uutta kuumeillaan salaa, mutta vielä ei pitkään aikaan vpi ääneen asiasta haaveilla. Tämän sairauden ei pitäisi uusiutua, mutta peko ei kyllä asian suhteen katoa minnekkään. Ehkäpä vuoden kuluttua olen taas tässä pinossa, kuka tietää. Huhtikuussa saadaan aloittaa uusi yritys. Eka pitää parantua henkisesti edes jonkin verran. Fyysisesti olen ollut kunnossa oikeastaan koko ajan synnytyspäivää lukuunottamatta.

Aivan ihanaa tulevaa kevättä teille kaikille ja hurjasti plussaonnea. Tulen taas kurkkimaan, kuten tähänkin asti B) Usein olen käynyt, mutta nyt ajattelin jotain kirjoittaakkin.

Lämmöllä teitä ajatellen, Lumi-Marja

lumi-marja :hug: ja iso sellainen. Toivotaan parempaa onnea sitten kun pääsette yrittämään uudelleen. Itselläkin pelko km:sta jos satun joskus uudelleen raskautumaan.Yksi enkeli lapsi minullakin :(

Mantana: :hug: Voi että, mutta onneksi jaksat katsoa jo eteenpäin. (Kuulostinpa tylsälle, mutta kun en osaa paremmin lohduttaa...)

erzi: ukonko takia ei peitot tuulettuneet, vai tuliko jotain muuta? :hug:

Kiitos Karpalo67 :wave: Minkäs sille voi. Pitää vaan tsempata itseään ja uutta yritystä kehiin! Nyt keskityn enempi tuohon kilojen pudotukseen ja liikkumiseen. Kevättä ja kesää kohden kiloja pudotetaan! =) Ovis digitestin tilaan ja greippimehua litkin kera vitamiinien! ;) :wave:

Tännekin päivitystä :) Eli leikkaus oli torstaina, kaikki rakenteellisesti kunnossa :) Olin ihan varma, että on endo.. huh.. suuri helpotus :) Ja jopa ovuloin (mutta seksi kielletty) :headwall:.. Nyt kp päälle 80, eli reilu 90pv kierto on ilmeisesti tulossa. Lievä pco ja tosiaan en ole ovuloinut 1,5v. ollenkaan.. Nyt kuitenkin odotetaan menkkoja ja sitten uutta yritystä, huhtikuulle toivotaan plussaa kovasti :)

Yhteistyössä