Ylihuomenna Barcelonaan!! =)

18.12.2006
174
0
16
Ja me ollaan molemmat miehen kanssa flunssassa, samoin lapset, jotka ei mukaan tuu. Onneks on menossa ohi...

Ja viikonlopuks on luvattu Barcelonaan sadetta eikä kauheen lämmintä. :/

Mutta silti on kiva päästä sinne! :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 13:28 Mamale kirjoitti:
Oletteko pitkään reissussa vai vaan viikonloppu-matka?

Pidennetty viikonloppu vaan, eli sunnuntaina jo takas. Maanataiks sinne sit luvattiinkin jo hellettä, eli just mun tuuria...

No ehkä parempi, ettei siellä nyt oo niin kuuma kun on tää flunssa päällä, jaksaa sit paremmin. Kai... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 13:37 Mamale kirjoitti:
Noo.. sitähän ei koskaan tiedä jos vaikka sinne tuliskin helteet kun menette sinne. Säätiedotukset on suuntaa antavia mutta ei nekään ihan aina paikkaansa pidä. :D

Niin, ja loppujen lopuks se on ihan sama minkälainen sää siellä on. =) Päästään vihdoin miehen kanssa "häämatkalle." =) Kahdestaan. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 13:47 LeeLoo kirjoitti:
Meilläkin oli Barcaan matkat varattuna, mutta tulinkin raskaaksi niin joutui siirtämään reissua tuonnemmaksi =)

Ootko sä/te ennen käyny siellä? =) Me ollaan menossa ekaa kertaa, ja oon kuullu aika hurjia juttuja taskuvarkaista ja huijareista.

Se oli ihana kaupunki! Olin siellä viikon v.2005 ex-mieheni kanssa. Ilmeisesti niitä taskuvarkaita siellä on paljon ja ovat siinä eteviä, mutta meille ei sattunut mitään. Saimme kävellä päivät pitkät Ramblaa ja siellä oli aivan ihania vaate-ja kenkäliikkeitä. :) Toivottavasti teidänkin matka menee hyvin! Voi kunpa pääsis mukaan... :)

Älkää jääkö vain Ramblasille, vaan kiertäkää kaupunkia / lähiseutua muutenkin. Junalla pääsee läheisiin pikkukaupunkeihin, joissa voi viettää rantaelämää. Välimeri on todella lämmin vielä. Kulkeminen kaupungissa on helppoa maanalaisella, ja varsinainen elämys - oli urheilufani tai ei - on FC Barcelonan matsi.

Meidän hostelli on Ramblasista 50m. ja satamasta 50m.
Pitäis olla hyvä sijainti.
Kattelin netistä niitä rantoja että icaria? olis aika lähellä ja kuitenkin ei niin suosittu.
ollaan 5päivää että varmaan yks päivä menee vaan rannalla kun en kauhee rantaihminen ole.
Mä uskon että kukaan ei innostu futiksesta ku ollaan tyttöporukalla menossa paitsi oishan siellä varmaan hottiksia =)

Voi vitsit...oon kade ;)
Oltiin siellä kaverin kanssa pääsiäisenä.
Ihana kaupunki,mutta varokaa varkaita!! Meidät meinattiin ryöstää heti ekana päivänä...
Ei kannata näyttää turistilta,eikä istua metrossa...

No varmasti näytetään turisteilta mutta eipä mulla ole mitään pöllitävää ikinä mukana.
Niin köyhän näkönen ettei kukaan halua edes varastaa mitään :)
Roomassa huomasin että metrot oli oikeen taskuvarkaitten paratiisi, jengejä selvästi jotka viittoivat vaunun toiseen päähän jotain merkkejä.
Luotan siis edelleen mun hyvään tuuriin kun on tullut matkusteltua aika paljon ja säästynyt ainakin tähän asti.
Osaako kukaan nimetä parasta rantaa? kaverit tykkää palvoa aurinkoa ,minä uida ja ehkä snorkkailla jos mahdollista.

Yhteistyössä