Ylihuomenna laitan kirppispöydän 7. kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn

Vieras
Kaikki vaatteet uudenveroisia tai erittäin hyväkuntoisia. Bodyt, housut ja paidat hintaan 0,20e - 2e, jotkut kalliimmat merkkivaatteet(Lego, Me&I, Elle ym) 2-4e kunnosta riippuen.Ulkoiluvaatteet uudenveroisia, alle 10e, ainoana kalliimpana täysin uutta vastaava reimatec välikausihaalari (niin hyväkuntoinen et sen vois viedä kauppaan rekkiin ja kevyesti vois myydä uutena) 30e. Mitä mieltä olette hinnosita?

sähän se tässä olet asiantuntija. eiköhän pöytä tyhjene.

saako teidän kirppikseltä hälytintä tuohon reimatecin haalariin? se voi olla, että joku yrittää sen nyysiä, jos on kerran kuin uusi.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

saako teidän kirppikseltä hälytintä tuohon reimatecin haalariin? se voi olla, että joku yrittää sen nyysiä, jos on kerran kuin uusi.

saa sielä hälyttimiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

saa sielä hälyttimiä.

ja laita laput niin, ettei niitä voi vaihdella... hyvien ja kalliiden sekä huonompien ja halpojen haalareiden hintalappuja on kavereiden pöydissä vaihdettu.

Alkuperäinen kirjoittaja niinno:
oho,ikinä en noin halvalla myisi,huutiksessa saa paremmat hinnat ja ei tarvi laputtaa.

Joo mut pakkaa niitä sitten ja sekoile sen kanssa keneltä rahat tulleet ja minne ne lähetät..

en ymmärrä oikeen mutta minusta se on ihan mukavaa puuhaa kotiäitiyden lomassa.tavallisesta trikoopaidasta josta kirppiksellä maksetaan max.2e niin tuolla voi lähtöhinnan laittaa 4e.ja nyt siellä kilpaillaan välikausivaatteista,viime keväänä myin 6 haalaria ja kaikki samalla hinnalla kun kaupasta olin ostanut ja muksut oli pitäneet ja silti niistä maksettiin joistakin vielä enemmänkin.

Yksi hyvä bisnes kirpparituntijoille on mennä tälläisiin Seinäjoen kaltaisiin paikkoihin ja ostaa pöydät tyhjiksi. Ne voi sitten viedä Lappeenrantaan tuplahinnoin.

Minulla yksi tuttu teki työttömänä sitä, että meni joka toinen viikonloppu helsinkiin kiertämään kirppareita ja toi niitä sitten Lappeenrantaan myytäväksi. Sai yöpyä aina Helsingissä hotellissa ja osti sitten voitoilla kaikkea kivaa, kuten ulkomaanmatkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja näin :
Yksi hyvä bisnes kirpparituntijoille on mennä tälläisiin Seinäjoen kaltaisiin paikkoihin ja ostaa pöydät tyhjiksi. Ne voi sitten viedä Lappeenrantaan tuplahinnoin.

Minulla yksi tuttu teki työttömänä sitä, että meni joka toinen viikonloppu helsinkiin kiertämään kirppareita ja toi niitä sitten Lappeenrantaan myytäväksi. Sai yöpyä aina Helsingissä hotellissa ja osti sitten voitoilla kaikkea kivaa, kuten ulkomaanmatkoja.

Ihan vapaasti vaan jos jaksaa nähdä sen vaivan. Mulla ei oo niin kovaa rahapulaa että pitäis myydä käytettyä vaatetta ylihintaan että saisin etelänmatkan.

varmaan tallinnaan risteilylle,sekin on ulkomaa... hahahhhaaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ihan vapaasti vaan jos jaksaa nähdä sen vaivan. Mulla ei oo niin kovaa rahapulaa että pitäis myydä käytettyä vaatetta ylihintaan että saisin etelänmatkan.

Ei minullakaan. Ajattelin vain, että jos jollakin on, niin hakekoot senäjoelta pois ja viekööt Lappeenrantaan myytäväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jippii:

varmaan tallinnaan risteilylle,sekin on ulkomaa... hahahhhaaa

Kävi kaksi viikkoa lastensa kanssa teneriffalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ää:
Itse hinnoittelin näin:
1-2 euroa body
2-4 euroa housut tai mekko
5 euroa koko ulkoiluhaalari.
KOhta näkee, meneekö kaupaksi .Joensuu.

Minkä kokoisia sulla myynnissä ja kummassa kirpparilla? jos sattuuu oikeaa kokoa voisin mennä kahtomaan ;)

Plääh. Munkin pitäis viedä meijän tytön pieneksi jääneet vaatteet myyntiin.

Niitä on joku kuusi muovikassillista ... :p argh, ei jaksais... mut pakko se on, vie liikaa tilaa. :D

Kirpparilla en oo koskaan myynyt mitään, et saa nähä miten tää hinnoittelu puoli hoituu :)

Yhteistyössä