Ylikoulutuksen esimerkki

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennen kunnallisella puolella oli alhaisemmat eläkeiät, mutta se taitaa olla jo taakse jäänyttä elämää.
Järjestelmä muuttui 2017. Tosin ehkä vielä on työssä jonkun verran niitä, joilla on joku hieman alhaisempi eläkeikä, mutta onneksi tuollaisista julkisen sektorin verorahoja syövistä etuoikeuksista on päästään eroon.
Jotkut (eläkeläiset Annan tapaan?) elävät menneisyydessä, kun laittavat ketjuun linkin, joka viittaa koulutusuutiseen vuodelta 2015, siis 9 vuotta sitten...
 
Järjestelmä muuttui 2017. Tosin ehkä vielä on työssä jonkun verran niitä, joilla on joku hieman alhaisempi eläkeikä, mutta onneksi tuollaisista julkisen sektorin verorahoja syövistä etuoikeuksista on päästään eroon.
Jotkut (eläkeläiset Annan tapaan?) elävät menneisyydessä, kun laittavat ketjuun linkin, joka viittaa koulutusuutiseen vuodelta 2015, siis 9 vuotta sitten...
Sinulla on omituinen päähänpinttymä jostain Annasta. Mainitsin tässä ketjussa vain muiston nuoruudestani. Olette selvästi kateellisia eläkeläisille, kun puurratte
vielä työelämässä. Olen lukenut monta juttua ensi viikon kehysriihestä. Älkää unta nähkö, että linkittäisin lukemiani uutisia tälle palstalle.
 
Järjestelmä muuttui 2017. Tosin ehkä vielä on työssä jonkun verran niitä, joilla on joku hieman alhaisempi eläkeikä, mutta onneksi tuollaisista julkisen sektorin verorahoja syövistä etuoikeuksista on päästään eroon.
Jotkut (eläkeläiset Annan tapaan?) elävät menneisyydessä, kun laittavat ketjuun linkin, joka viittaa koulutusuutiseen vuodelta 2015, siis 9 vuotta sitten...
kyllä silloin moni hakeutui muualle, vaikket sitä uskoisikaan
 
Sinulla on omituinen päähänpinttymä jostain Annasta. Mainitsin tässä ketjussa vain muiston nuoruudestani. Olette selvästi kateellisia eläkeläisille, kun puurratte
vielä työelämässä. Olen lukenut monta juttua ensi viikon kehysriihestä. Älkää unta nähkö, että linkittäisin lukemiani uutisia tälle palstalle.
Ne Tiedonantajan ja Kansan Uutisten "uutiset" ovat hivenen värittyneitä.
 

Yhteistyössä