YLILUONNOLISET KYVYT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mess
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mess

Vieras
Heips, onko teillä kellään itsellänne tai tuttavilla jotain yliluonnollisia kykyjä tai vastaavaa? Itse olen suhtautunut aina varauksella näihin asioihin, mutta nyt vähän aikaa sitten sain kuulla äidiltäni, että pienenä olin nähnyt enneunia... Esimerkiksi olin 4-vuotiaana kuulemma mennyt kertomaan unesta, jossa naapureilla oli tulipalo, niin parin päivän päästä siellä oikeasti syttyi todella iso tulipalo :o ja toisessa unessa olin nähnyt, että isomummoni kuolee, niin samana päivänä tuli soitto, että isomummo saanut sydänkohtauksen! Tämä tapahtui kun olin 7 vuotias.
Aluksi en uskonut tätä, mutta äitini vannoi ja tiedän, että hän ei usko mihinkään "hömppään" vaan on erittäin skeptinen kaiken tuollaisen suhteen.

Eli mites teillä? Tarinoita kehiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:
Mulla oli joskus ikävä taipumus vainuta ennalta läheisten kuolemantapaukset :/

Siitä oli onneksi mahdollista päästä eroon, en välittäisi kokea sitä uudelleen

Sama juttu.
Mulle tulee jotenkin kummallinen olo sellaisen ihmisen läsnäollessa, joka kuolee hyvin pian. :o
Inhottava ominaisuus. :/

*muoks* Ja tämä ei koske pelkästään läheisiä, vaan ventovieraitakin.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:
Mulla oli joskus ikävä taipumus vainuta ennalta läheisten kuolemantapaukset :/

Siitä oli onneksi mahdollista päästä eroon, en välittäisi kokea sitä uudelleen

Sama juttu.
Mulle tulee jotenkin kummallinen olo sellaisen ihmisen läsnäollessa, joka kuolee hyvin pian. :o
Inhottava ominaisuus. :/

*muoks* Ja tämä ei koske pelkästään läheisiä, vaan ventovieraitakin.

Hyyyiii... kuullostaa tosi inhottavalta. Mua varmaan ahdistais tosi paljon tollainen.

Periytynyt taipumus enneuniin... mummolta peritty. Tämä mummo käynyt kerran luonani myös kuoleman jälkeen kun elin vaikeaa elämän vaihetta.

En viitsi nikilläni kirjoittaa,irvailua tulisi kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Periytynyt taipumus enneuniin... mummolta peritty. Tämä mummo käynyt kerran luonani myös kuoleman jälkeen kun elin vaikeaa elämän vaihetta.

lisään vielä että joskus kuulen myös henkien liikkuvan.Etenkin yhdessä vanhassa asunnossani.Aina kun nukuin päiväunia, heräsin märkien askeleiden ääneen. Kuka lie vanha asukki käynyt moikkaamassa=)

lisään vielä että joskus kuulen myös henkien liikkuvan.Etenkin yhdessä vanhassa asunnossani.Aina kun nukuin päiväunia, heräsin märkien askeleiden ääneen. Kuka lie vanha asukki käynyt moikkaamassa=)

Hui! Mulle ei nyt aikuisiällä ole sattunut mitään kummempaa ja hyvä niin koska mä varmaan saisin sydänkohatuksen jos mulle tapahtuis jotain tuollaista :o