ylimääräisenä äp:n makuupussi, toppahaalari...?? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
hei,

jätin äitiyspakkauksen ottamatta ja nyt harmittaa.. vauva syntymässä kesän lopulla. jos joltakulta löytyy makuupussi tai puku tai muuta pakettiin kuuluvaa ylimääräisenä niin ottaisin mielelläni vastaan, tulisivat tarpeeseen ja varmasti käyttöön :)

[QUOTE="koo";23750156]Et lukenut ap:n tekstiä huolellä. Hänhän ilmoittautuu jalosti OTTAMAAN sellaisen VASTAAN, ei siis ostamaan niitä.[/QUOTE]

Joo, mutta kyllähän postikulut jo maksaa 8,50€, kun ton kokosta pakettia lähettää, tuskin kukaan alkaa kuitenkaan maksamaan postikulujakin ap:n puolesta!

niin varmasti kirppareilta löytyy, en jaksa niillä paljoo käydä mut pitää alottaa! :) mietin just et postikulut tulis varmaan olemaan enemmän ku kirpparihinnat.. ja tottakai pienen korvauksen maksaisin.. ;D

Kirppareilta löytyy oikeesti tosi hyväkuntoisia lastenvaatteita / tarvikkeita tosi halvalla. Itsekin innostuin käymään kirpparilla vasta lapsen synnyttyä. Aikasemmin en koskaan käynyt.

Kato huuttiksesta myös.. jos löytäsit jonkun paketin.

Mä oon aina antanu käytön jälkeen tai kun en oo tykänny pois kamoja. Ihan lailla on myös saanu paljon kaikkea..

Mulla löytyy iso kasa vauvanvaatteita, mm. vähän käytetty puku vuosimallia 2004 eli se vaaleansininen.
Voisin lähettää tarvitsevalle ihan postikuluja vastaan tai jos asuu Tampereella niin voi tulla vaikka itse hakemaan.

http://www.huuto.net/kohteet/aitiyspakkauksen-makuupussi-ja-haalari--v2004-ihanat/176306278

tos on, mut värit ei oo ihan neutraalit.. makuupussi ois hieno. Huuttikses voit laittaa hakuun eri kaupunkejakin.

[QUOTE="alkup.";23750256]asustelen torniossa. 2009 tais olla se ihana sydänpussi? :)

jos jollakulla tietoa postareitten hinnasta niin kertokaa ihmeessä..[/QUOTE]

Ei ollut, vaan sellanen vaalea beessi jossa on hiiriä ja palloja. Toppapuku on myös vaalee beessi :)

joo, en osaa kirjottaa väräiä oikein.... :D

[QUOTE="mä";23750281]Ei ollut, vaan sellanen vaalea beessi jossa on hiiriä ja palloja. Toppapuku on myös vaalee beessi :)

joo, en osaa kirjottaa väräiä oikein.... :D[/QUOTE]

Nii ja sorry, 2008 mallia tais sittenkin olla nuo!

[QUOTE="mä";23750281]Ei ollut, vaan sellanen vaalea beessi jossa on hiiriä ja palloja. Toppapuku on myös vaalee beessi :)

joo, en osaa kirjottaa väräiä oikein.... :D[/QUOTE]

Tää on kai se -08, jota jaettiin 2009 pitkälle kesään. :P

[QUOTE="alkup";23750308]vaatteita meiltä löytyy, siks jäi pakkauskin ottamatta :/ alko vain harmittamaan kun pitäähän vauvalla kuitenkin äp pussi ja puku olla :/[/QUOTE]

Miksi pitäisi olla juuri äitiyspakkauksen toppapuku ja makuupussi?

Huutiksesta saa tosi siistikuntoisia toppahaalareita, nuo senttikoot kun harvoin saa käytössä kulutettua huonoon kuntoon.. Itse juuri huusin toppahaalarin tulevalle vauvalle, vähän reilu 10e ja ihan uudenveroinen. Sitten tämä on hauska: http://www.finlayson.fi/tuote/20423-4467-01-06/Pikku-Aappa%20-%20vauvan%20makuupussi :)

Yhteistyössä