Ylimielisyys ja kunnioittamattomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tilannehaloo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tilannehaloo

Vieras
Olen todella tympiintynyt veljeni vaimoon! Olen tuntenut hänet peruskoulusta asti ja hän on aina ollut yhtä rasittava! Hän on syntynyt kultalusikka suussa, saanut pienestä asti kaiken mitä on halunnut, täyttäessään 18v. isä osti tyttärelleen 3 hienoa autoa - se siitä, en halua olla katkera ja kateellinen, enemmänkin olen ylpeä saamastani kasvatuksesta kotona, kotitöistä sain pienen summan viikkorahaa jne. Mutta asia, joka mieltäni on kalvanut siitä asti kun tähän naiseen tutustuin: Hän on aina ylempi ja korkea-arvoisempi kuin muut, hän valittaa pienimmästäkin asiasta, joka on todella rasittavaa kuunnella "siis mulla on tullu yks finni tohon otsaan" - itsellänihän on akne... Hän ei ajattele miltä muista tuntuu, hän ajattelee vain itseään ja kaikki on aina huonosti. En ole nähnyt veljeäni kohta kolmeen kuukauteen, vaikka he asuvat vain 20km päästä omasta asunnostani - sillä veljelläni on vaimonsa mielestä aina tärkeämpää tekemistä. Mitä teen, en jaksa kuunnella hänen pieniä murheitaan minun murheisiini verrattuna, haluan nähdä veljeäni, hän on aina ollut minulle rakas ja läheinen ihminen, huolestuttaa et välimme tulehtuvat kun näemme niin harvoin!

Kummallista jos et voi nähdä veljeäsi ilman hänen vaimoaan. :D Yhtä outoa on, jos sisarusten välit tulehtuvat sinä aikana kun ei tapaa.
En nyt tajua miksi et tapaa veljeäsi?

Siis veljesi vaimolla on liian pienet murheet, eikä käsitä kuinka onnekas on, vaikka on saanut materiaa paljon enemmän kuin sinä. Tämän vuoksi olet hänen seurassaan ärtyisä, eikä vaimo enää kauheasti halua viettää aikaa kanssasi. Veljesi viettää aikansa mieluummin vaimonsa kanssa kaksistaan, kuin katsoo sinun ärhentelevän hänelle.

Kuulostat itsekin typerältä ja kateelliselta ja tyhmltä. En ole itse saanut paljon mitään, materialla mitattuna, sekä äiti että isä tulevat köyhistä oloista ja erosivat ja rahaa ei ole koskaan ollut, silti saatan valittaa finnistä, ja parhaa ystäväni kanssa jo nuorena harrastus oli omasta terveydentilasta valittaminen, ihan huumorilla. Kamalaa...Ja aika epäuskottavaa että joku saa 3 autoa.

Ihmemärinää kyllä sinultakin, ja ihmetossukka veli jos ei muka PÄÄSE vaimoltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ikäväveljeä;28455064:
Siis veljesi vaimolla on liian pienet murheet, eikä käsitä kuinka onnekas on, vaikka on saanut materiaa paljon enemmän kuin sinä. Tämän vuoksi olet hänen seurassaan ärtyisä, eikä vaimo enää kauheasti halua viettää aikaa kanssasi. Veljesi viettää aikansa mieluummin vaimonsa kanssa kaksistaan, kuin katsoo sinun ärhentelevän hänelle.

näin

Yhteistyössä