Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Läskiodottaja;26869076:??? Laskepa mun painoindeksi! ihmettelen, jos tämä ei muka ole riski kun äitipolillakin kun punnittiin siihen kiinitettiin huomiota?Vai vaihtelevatko käytännöt Suomessa? Itse asun Helsingissä. En edes aiemmin tiennyt painon vaikutuksesta raskauteen sen enempää,nyt olen hankkinut tietoa. Joku ihmetteli miksi olen käynyt jo ultrassa, se on oma asiani mutta pääsin sinne pyynnöstä kun kävin lääkärissä eikä raskausviikkoja osattu määrittää jotta tietäisin millä viikoilla olen kun aborttia mietin!
Alkuperäinen kirjoittaja Läskiodottaja;26869251:Mun painoasia ymmärrettiin neuvolassa heti, sanottiin että on riskejä joten kannattaa miettiä asiaa tarkkaan, myös yleisen jaksamisen kannalta jos ei vaan riskejä mieti.En miettisi aborttia normaalipainoisena näin varmana vaihtoehtona sillä tietäisin että kropallani olisi paremmat mahdollisuudet taata terve odotusaika ja synnytys.Mun mielestäni on itsestään selvää että yliapainoinen miettii näitä asioita eri tavalla kun pelleillään omalla ja sikiön terveydelläkin. Se on siis yksi lisäsyy mahd. abortille ja sen takia kyselen kokemuksia, kun mietin riskejä ja vaihtoehtoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Läskiodottaja;26868717:Mitä tarkoitat? Mielestäni tämä on ensimmäinen asia, jota mun täytyy miettiä, netti on täynnä tutkimuksia siitä miten ylipaino haittaa raskautta! Neuvolassa mun mietteitä ei ihmetelty ollenkaan ja kehotettiin oikeasti miettimään asiaa.