ylipainoinen, paljonko painat ja mikä on pituus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tanju"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
päärynä, 178 / 86

Mun mielestäni et välttämättä ole päärynävartaloisena ylipainoinen noilla mitoilla. Itse olen 185 cm (eli myös pitkä kuten sinä) ja päärynävartaloinen. Painan vajaa 70 kiloa, ja olen aivan liian ripakinttu, ja rintakehästä näkyy kylkiluut. Ei hyvä. Itse haluaisin nähdä, miltä näyttäisin vaikkapa 85 -90 -kiloisena. Uskon, että en olisi mitenkään "läski" ulkopuolisten silmään vaan voisin näyttää paremmalta kuin nyt.

[QUOTE="vakkari harmaana";28438591]Painan 115 kg, pituus 170 cm, päärynävartalo[/QUOTE]

Minä 164/88 (vuoden alussa 97) ja tasasesti on läski jakautunut reisiin, mahaan ja käsiin...

Mun mielestäni et välttämättä ole päärynävartaloisena ylipainoinen noilla mitoilla. Itse olen 185 cm (eli myös pitkä kuten sinä) ja päärynävartaloinen. Painan vajaa 70 kiloa, ja olen aivan liian ripakinttu, ja rintakehästä näkyy kylkiluut. Ei hyvä. Itse haluaisin nähdä, miltä näyttäisin vaikkapa 85 -90 -kiloisena. Uskon, että en olisi mitenkään "läski" ulkopuolisten silmään vaan voisin näyttää paremmalta kuin nyt.

mulla on myös pitkä kaveri, pituus 176 ja painaa jotain 85kg ja näyttää oikeesti joltain 70 kiloselta, ei todellakaan ylipainoiselta. päärynävartalo hänelläkin. itselläni omena ja niin mielummin ottaisin päärynävartalon....

Pituutta 170 cm ja painoa nyt 99 kg. Päärynävartalo on, viime syksynä painoin 118 kg ja silloin olin vain lihava, nyt alkaa jo vyötärö ja muodot palata takaisin näkyviin. Tavoite on 80-85 kg, sellainen olin ennen ja näytin hyvältä :) Sitä kohti mennään, toivottavasti ensi syksynä tavoite on saavutettu!

160cm ja 100kg.lokakuun jälkeen vyötäröltä lähtenyt 10cm pois.mutta silti on hurja määrä läskiä pudotettavana.masentavaa,varsinkin kun vaaka näyttää kokoajan samaa>:(

Alkuperäinen kirjoittaja läskitäälä;28438667:
160cm ja 100kg.lokakuun jälkeen vyötäröltä lähtenyt 10cm pois.mutta silti on hurja määrä läskiä pudotettavana.masentavaa,varsinkin kun vaaka näyttää kokoajan samaa>:(

niin omenavartalo kait mulla kun suurinosa läskistä on tossa pötsissä.

[QUOTE="pöppö";28438637]mulla on myös pitkä kaveri, pituus 176 ja painaa jotain 85kg ja näyttää oikeesti joltain 70 kiloselta, ei todellakaan ylipainoiselta. päärynävartalo hänelläkin. itselläni omena ja niin mielummin ottaisin päärynävartalon....[/QUOTE]

Näin se on, että tähän pituuteen hukkuu kyllä kiloja helpommin kuin lyhyeen varteen. Ja myös päärynävartalo on kiitollisempi kilojen piilottaja kuin omena.Mutta olen joskus pohtinut, että mun pitäisi varmaan painaa sata kiloa, että mulle kasvaisi tissit:kieh: Joten olen sitten tyytynyt tähän varteen...

Pituus 165cm ja päivän paino 76,5kg (enimmillään olen painanut 120kg).

Ja erittäin päärynä, mahdotonta löytää farkkuja joissa alaselkään ei jäisi valtavaa kaukaloa housunkauluksesta ja/tai takapuoli pysyisi piilossa kyykistyessäkin.

163cm, paino jojoilee 79-84kg välillä. Omenavartalo.
Kuvottavaa mutta kun en vaan saa itseäni niskasta kiinni. Johtuu ihan vaan siitä että syön liikaa kaikkea hyvää.

167 ja 84 kg. Ja täysin omena! En näytä edes ylipainoiselta, näytän vaan raskaana olevalta :D

Painoin vielä pari vuotta sitten 65 kg ja lähes kaikki kilot on kertynyt tohon mahaan...