P
pipari
Vieras
Mua pelottaa vähä mennä ny eka neuvolaan. Edelliset odotukset ovat lähteneet normaalipainosta, ja mitääb huomauttamista en painostani ole saanut. Nyt kuitenkin on ylläni n.10 liika kiloa. Edellisillä kerroilla kiloja on raskaudessa kertynyt n.20 ja ny olen vähän paineessa, että pysyykö tuo painonnousu nytkään aisoissa... Paljonkohan se sais nousta ylipainoisella?