Mikä sulla on tavoitteena F&L? Siis tuon painon/vaatekoon kanssa.
Meinaan, että miksi ihmeessä pistät myyntiin vaatteet, jotka on sulle liian pieniä...jos sulla kuitenkin on tavoite siihen kokoon vielä mahtua? Toki asia eri, jos et niistä enää pidä ja haluat vaihtelua, mutta noin niin kuin muutoin?
Mulla on kaapissa 3 laatikollista liian pieniä vaatteita. Niistä suurimmat mahtunee mulle silloin, kun paino rupeaa olemaan alle 75 kilossa...saattaa vaatia jopa sen, että paino on 70 kg tuntumassa. En muista aivan tarkkaan.
Pienimmät sen sijaan vaatinevat vaakaan noin 60 kg lukemat. Ehkä jopa alle. En ole päättänyt mitään "lopullistatavoitetta", mutta lähtökohtaisesti en ole pudottamassa painoa alle 60 kiloon. Mutta koska en vielä aivan varmaksi tiedä että mihin lopulta päädyn, en niistä vaatteista meinaa luopua.
Olen jo kertaalleen kokenut sen, miten mahtava fiilis on saada "uusia vaatteita", kun entiset mahtuu taas päälle. Ja sitä fiilistä kohti olen kovaa tahtia menossa. Tai no, mistäs mä tiedän että etenenkö hitaasti, vai nopeasti, kun en vaakalukemaani tiedä. Mutta huomenna se selviää, kun pääsen VIHDOINKIN punnaamaan itseni
Olen taas innostunut pitkän tauon jälkeen myös ostamaan uusia vaatteita. Enkä todellakaan ole ostanut sitä kokoa mitä NYT käytän, koska en aio olla tässä koossa, kuin muutaman viikon. Hetki sitten olin housujen osalta koossa 44, koska koko 42 ei mennyt päälle. Toisella diettiviikolla ne kuitenkin sujahtivat jalkaan ja menivät kiinni. Nyt kokoni on siis housujen osalta 42. Mutta enköhän mä maaliskuussa (jonne ei ole, kuin ihan lyhyt matka) saa vedettyä jalkaani jo ne koon 40 housut? En ehkä vielä alkukuusta, mutta jos loppukuusta?