ylipitkät mallistaan kasvaneet hiukset ja niiden laittaminen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mulla siis ihan hirveet hiukset,ne on kasvanu mallistaan ulos koska yritän niitä kasvattaa ja ne on nyt just siinä rasittavimmassa pituudessaan,et ilman pantaa ja kiloa pinnejä niitä ei saa mitenkään ja sit ei oo nättiä kun on pää täynnä kaikkee tukkalaitetta.. :ashamed:

tänään olis yhden kaverin synttärit ja olis kiva laittaa hiukset jotenki,mut mä en osaa.. oon yrittäny reenata et laittasin ne pinneillä sellaseks "sekasotkuks" mut eiiiii.....

olisko mitää helppoja niksejä...? koitan vaik kaivaa kuvan mun hiuksista jos löytyy niin saisitte jonkinlaisen käsityksen,mut takaa ne on kutakuinkin olkapäille ja edestä jos kampaisin naamalle,niin ehkä nenänpäähän..
ja sellasta eri mittasta hiusta joka puolella :whistle:

kiharat olis muuten ihanat,mut nää on kuitenkin niin lyhyet,että ne kiharat vaan lyhentäis näitä ennestään niin ettei välttämättä olis hyvän näkönen mun päässä :(
sit kun nää on viel tällaset liukkaat et ei pysy mitenkää :kieh:
vedän kaljuks |O :xmas:

Onko sulla suoristusrautaa?

Itse laitan usein silleen , että kiharran sillä hiuksiani.

Eli kierrän hiuksista ohuehkon osaan siihen rautaan , käännään ne rullalle ja liuùtan ne pois.sitten kun ne on säkkärät vois etuosan kiertää pinneillä taakse,eli kierrät sitä hiusta ja laitat pinnit

ei taida ymmärtää mitään tästä.

Kuitenkin sen verran pituutta sun hiuksissa,ettei ihan kynityt ole?

tai sitten jos saisit niihin jollain ihan pientä säkkärää(vähän niinkuin spiraalikiharaa)niin ne nousis ihanasti sikkuralle.

Laita huivi tai hattu? :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
madonnakampaus veti kyl pohjat :laugh:
miten ne spiraalikiharat vois saada kotikonstein...? :whistle:

Mä en oikein tiedä...saisko ne jotenkin sillain että laittaisit ihan pieniä hiusosioita jotenkin foliolla tms.rullalle...plääh...mä olen niin huono näissä hiusjutuissa.

Jossain lehessä oli joskus sellainen ohje.Tiedä sitten,kauhee väkertäminen ainakin!!??

Mutta mitä sitä nainen ei tekis kauneutensa eteen

:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
madonnakampaus veti kyl pohjat :laugh:
miten ne spiraalikiharat vois saada kotikonstein...? :whistle:

muuuuruuuuu :D teeppä foliosta sellasia pötköjä, ja kieputa niihin :) muotovaahtoo alle ja hieman kosteisiin hiuksiin, ja annat olla muutaman tunnin :D mees kurkkaan mun uus tubee :whistle:

Yhteistyössä