Ylireagoinko - fb:n kaveripyynnöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";25173199]Juu, onhan mun miehellä paljon naispuolisia kavereita, eikä ne minua häiritse. Jos on joku yhteys, eli ollaan oltu koulukavereita tai työkavereita niin sen ymmärrän. Mutta jos on jonkun entisen työkaverin ex-vaimo niin sitten en näe syytä pyytää kaveriksi. Mutta niin kuin vastauksista nähtiin, olen ihan sairas :D[/QUOTE]

Et siä varmaan sairas ole :D En vaan osaa kuvitella enkä ymmärtää tuota tilannetta koska meillä ei ole mitään asiaa toistemme facebookkiin. Mies ei enää siellä edes ole mutta miä olen, en missään nimessä antais miehen mennä sinne noin vaan tonkimaan..

täällä yks joka ymmärtää sua ap ;) kyllä sitä itekin joskus jos miehelle uus kaveri ilmestyy (lukee uutisena hänen sivuilla se) saatan kysäistä kuka on,jos ei oo yhteinen tuttu.mikspä ei sais kysyä :0 ei nalkuttavasti vaan ihan vaan kysyä...ja tommosta mä kyllä ihmettelisin vähän ja mulle tulis mieleen että pakkohan niiden on ollu tulla toimeen tosi hyvin jos nainen yhä muistaa mieheni,TAi nainen hamstraa muuten vaan kaverilistaa pidemmäksi.villiksi jo smenisin saattaisin kuvitella että ne puuhaa jotain mun selän takana :b mutta ei...luuktavasti mies vastais rehellisesti mistä tuntee tyypin ja näin. mies itekin kyselee jos mulle ilmestyny joku uus mies listalle.eräästä italialaisesta tutusta sai sen maailman pultit että huh,hän on kyllä pahempi kuin minä :b

Joillakin hölmömmillä FB:n käyttäjillä on tapana lisätä kaveriksi kaikki, joita FB kaveriksi "ehdottaa". On tullut jo muutama sellainen pyyntö, ja kun olen kysynyt mistä me oikein tunnetaan, vastaus on ollut "emmä tiiä, Facebook vaan sanoi että me tunnetaan". Aha.

Tietysti yhtä hölmönä menin hyväksymään ne "kaverit"...

täällä yks joka ymmärtää sua ap ;) kyllä sitä itekin joskus jos miehelle uus kaveri ilmestyy (lukee uutisena hänen sivuilla se) saatan kysäistä kuka on,jos ei oo yhteinen tuttu.mikspä ei sais kysyä :0 ei nalkuttavasti vaan ihan vaan kysyä...ja tommosta mä kyllä ihmettelisin vähän ja mulle tulis mieleen että pakkohan niiden on ollu tulla toimeen tosi hyvin jos nainen yhä muistaa mieheni,TAi nainen hamstraa muuten vaan kaverilistaa pidemmäksi.villiksi jo smenisin saattaisin kuvitella että ne puuhaa jotain mun selän takana :b mutta ei...luuktavasti mies vastais rehellisesti mistä tuntee tyypin ja näin. mies itekin kyselee jos mulle ilmestyny joku uus mies listalle.eräästä italialaisesta tutusta sai sen maailman pultit että huh,hän on kyllä pahempi kuin minä :b

Kiitos vertaistuesta :D Ja luultavasti myös miehenikin hermostuisi jos vastaavanlainen tapaus sattuisi omalle kohdalleni. Juuri näiden väärinkäsitysten ja kiusallisten tilanteiden takia en itse ole koskaan fb:iin liittynyt.

:rolleyes: sanaton olen..mitäs jos teitä vastaan tulee joku sulle tuntematon nainen,joka tuntee miehesi..alatko hysteeriseksi siinä naisen läsnä ollessa vai odotatko kotiin asti,ennen kuin alat tenttaamaan ja miettimään,että pakko olla taustalla jotain,kun sinä et häntä tunne eikä mieskään ole koskaan maininnut naista missään yhteydessä?

:rolleyes: sanaton olen..mitäs jos teitä vastaan tulee joku sulle tuntematon nainen,joka tuntee miehesi..alatko hysteeriseksi siinä naisen läsnä ollessa vai odotatko kotiin asti,ennen kuin alat tenttaamaan ja miettimään,että pakko olla taustalla jotain,kun sinä et häntä tunne eikä mieskään ole koskaan maininnut naista missään yhteydessä?

En todellakaan :O Tuttuihin törmäämisessä ei mielestäni ole mitään ihmeellistä.

[QUOTE="minä";25173544]En todellakaan :O Tuttuihin törmäämisessä ei mielestäni ole mitään ihmeellistä.[/QUOTE]

no tiesihän sun mies kuka se nainen oli,että ei ihan tuntematon ollut..fb:ssa kaveriksi pyytämisen kynnys on matala,vaikka olisi nähnyt ihmisen kerran elämässään vuosia sitten..siellä kun ei tarvitse kasvotusten keskustella eikä välttämättä tarvitse keskustella ollenkaan,jos ei keksi mitään sanomista toiselle..

heh, oispa tullu aika monta perheriitaa meillekki jo moisesta suuttus. isännällä kaikki sen kaverit vanhoja tuttuja, mut mulla on jo ja vaikka minkä pelin kautta kavereita, joita en tunne tosielämässä ollenkaan =) kaippa se oli vaan törmänny tuttuun nimeen ja halus kyselle kuulumisia, tai vaikka sen eksänsä kuulumisia ;)

Yhteistyössä