Ylisiisti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi, hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi, hyi

Vieras
Olenkohan jotenkin neuroottinen kun mua ällöttää esim. kaupungilla se, että jotkut ihmiset nojailevat paskaisiin roskiksiin tai laskevat kassinsa siihen roskiksen viereen, jossa kasa tupakantumppeja ja räkäklimppejä. Mä en voi koskaan edes bussissa laskea laukkuani tai ostoskassejani bussin lattialle, koska sielläkin on ties mitä tauhkaa.

Yli kaiken inhottaa pullonkerääjät, jotka tunkevat paljaan kätensä syvälle roskikseen ja tonkivat sieltä pulloja ja tölkkejä. Yyyhhh...Kotioiloissa en ole mikään ylisiisti, mutta jotenkin tuolla ihmisten ilmoilla iskee kamala "bakteerikammo". Ajatteleekohan kukaan muu samoin vai olenko ihan neuroottinen?

Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Olenkohan jotenkin neuroottinen kun mua ällöttää esim. kaupungilla se, että jotkut ihmiset nojailevat paskaisiin roskiksiin tai laskevat kassinsa siihen roskiksen viereen, jossa kasa tupakantumppeja ja räkäklimppejä. Mä en voi koskaan edes bussissa laskea laukkuani tai ostoskassejani bussin lattialle, koska sielläkin on ties mitä tauhkaa.

Yli kaiken inhottaa pullonkerääjät, jotka tunkevat paljaan kätensä syvälle roskikseen ja tonkivat sieltä pulloja ja tölkkejä. Yyyhhh...Kotioiloissa en ole mikään ylisiisti, mutta jotenkin tuolla ihmisten ilmoilla iskee kamala "bakteerikammo". Ajatteleekohan kukaan muu samoin vai olenko ihan neuroottinen?

ihan ku mie oisin tän kirjottanu, täsmälleen sama täällä. alkoi kylläkin vasta kun sain lapsen..

Mä oon varmaan sun vastakohta :D Liika bakteerikammo ei oo hyvästä! Mä en ees pese käsiä kun tuun kaungilta... Ja tosi harvoin sairastelen (nyt en oo yli vuoteen ollu ees flunssassa )

Minusta on aivan normaalia ettei halua laskea laukkujaan näihin räkäklimppeihin ja muun liman ja roskan päälle. Itse en koske rappukäytävien kaiteisiin tai muuhunkaan epäilyttävään, availen ovia hihojen kanssa yms. mutta kerään pulloja ja dyykkaan. Kummallekkin reissulle puen huonommat vaatteet ja tungen paljasta kättäni sinne roskikseen ilman ongelmia, hikoan, seikkailen pullojen perässä rantajyrkänteillä ja muutenkin likaannun.
Kotiintullessa sitten vaan pesulle. Vähän ristiriitaista.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä oon varmaan sun vastakohta :D Liika bakteerikammo ei oo hyvästä! Mä en ees pese käsiä kun tuun kaungilta... Ja tosi harvoin sairastelen (nyt en oo yli vuoteen ollu ees flunssassa )

Toi bakteerikammo hipsuissa, koska varsinaisesti en kammoa bakteereja, mutta kylläkin saan inhonväristyksiä kaikenmaailman eritteistä jne. Kädet kyllä pesen ihan ensitöikseni kun tulen kaupoilta tai kaupungilta kotiin, mutta täällä kotioloissa en todellakaan joka välissä ole käsiäni puunaamassa.

Ihmettelen vaan, kuinka joku kaikista mahdollisista pömpeleistä viitsii valita juuri paskaisen roskiksen nojapuukseen. Sivulla valuu jonkun pirtelön jämät, jonkun tupakantumppi vielä käryää siinä päällä, banaaninkuoret pursuaa roskiksesta sekä kamala tumppi ja räkälammikko heti vieressä. Kiva siinä sitten nojailla ja sotkea vaatteensa...En ymmärrä...

Yhteistyössä