Yllätin naapurin taas tänään urkkimasta meidän asioita!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin kävelemässä kotiin ja huomasin, että joku on naapurissa ikkunassa. Kävelin ja sivusilmällä vilkaisin ja siellähän se oli ikkunassa!!! Naapurimme tiiraili tarkkaan, kun kävelin heidän ikkunan edestä! Tää on jo ties monesko kerta, kun se kyttää ikkunasta mua! Mieskin on sanonut, että hänkin on nähnyt naapurin katselevan häntä ikkunasta... Ja yks toinen päivä, kun kävin pudottamassa lumia katolta, nii näin, kun hän laittoi korvansa patteriin ja ihan selvästi koitti kuunnella meitä tai muita naapureita patterin kautta!!! Ja mies oli nähnyt viikko sitten kyseisen naapurin tunkemassa kättään meidän postilaatikkoon... Ja lapsi oli kuullut kopinaa ikkunan luota, kun me oltiin miehen kanssa kaupassa!!!! Ja ja olen muuten kerran nähnyt naapurin meidän ikkunanjuurella kyykyssä se oli tosin kesällä jo ja naapuri pisti humalan piikkiin moisen touhunsa... Huohhh on noi jotkut niin uteliaita :D

Lainaa jostain ruma, iso ja tarpeeksi vahtiviettinen koira hetkeksi, niin voipi olla että kun naapuri on kerran paskonut allensa kurkkiessaan ikkunoista ja menettänyt muutaman sormen sinne postiluukkuun alkaa into kyttäämiseen hiipua.... :D

Yhteistyössä