Yllättäin taas miehistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miina"

Vieras
Täytyy nyt vain vieläkin ihmetellä miks kundit pyytelee treffeille koskaan sinne lähtemättä.

Kaks viikkoo sitten yks ukkeli oli yötä, ei puuhailtu mitään. Ja aamul kyseli jos lähden joskus keilaan tai jotain. No eipä oo kuulunu.

Miks pitää puhuu jos ei meinaa.. Vaikken nyt sinänsä uskonutkaan et mennään, mut kuitenkin.

[QUOTE="a p";25856381]No miks mä olisin antanut piparia, kun en ollut mitään itse saanut vielä vastineeksi?[/QUOTE]

Minä kun en ole asioista perillä niin kuuluuko pillusta maksaa etukäteen vai vasta jälkeenpäin?

• Tykkää
Reactions: Lilith
No ehkä mä olen sit vähän tylsä. En antanut kun ei ollu kumia. Väärin tein. Tuleeks Timppa käymään, ni voin antaa sulle tuliaisia vietäväks kotiin.

Mäkään en ole oikein asioista perillä. Pitääks antaa eka pimppaa, ennenkuin voi tehdä muuta tms.

[QUOTE="a p";25856604] Tuleeks Timppa käymään, ni voin antaa sulle tuliaisia vietäväks kotiin. [/QUOTE]

Ehkä Timppa ja Timpan vaimo eivät tykkäis sun tuliaisista.:D

[QUOTE="a p";25856604]No ehkä mä olen sit vähän tylsä. En antanut kun ei ollu kumia. Väärin tein. Tuleeks Timppa käymään, ni voin antaa sulle tuliaisia vietäväks kotiin.

Mäkään en ole oikein asioista perillä. Pitääks antaa eka pimppaa, ennenkuin voi tehdä muuta tms.[/QUOTE]

En tule. Pillusta "vastineeksi saaminen" kuulostaa ihan siltä kuin siitä olisi pitänyt maksaa. Vastine voi toki olla jotain muutakin kuin rahaa mutta itse asia ei siitä muutu.

En tule. Pillusta "vastineeksi saaminen" kuulostaa ihan siltä kuin siitä olisi pitänyt maksaa. Vastine voi toki olla jotain muutakin kuin rahaa mutta itse asia ei siitä muutu.

Oliko joku siitä jotain pyytämässä? Hommia ei tapahtunut kun ei ollut kumia. Olis ihan ilmatteeks saanut pimperoo.

Enkä mä sitä pakottanut kyselemään, et kiinnostaisko mua jotain puuhailla myöhemminkin.

[QUOTE="a p";25856733]Oliko joku siitä jotain pyytämässä?[/QUOTE]

"No miks mä olisin antanut piparia, kun en ollut mitään itse saanut vielä vastineeksi?

Miksi et pyytänyt kun ilmeisestikin jotain vastinetta olisi pitänyt saada?

[QUOTE="vieras";25856269]Miksi tuhlata aikaa ja rahaa naiseen jolta ei edes piparia saa vastineeksi?[/QUOTE]

Timpalle: Se oli vastaus ylläolevaan kommenttiin. Mun mielestä yhtä asiallinen vastaus kuin kommenttikin.