yllätys raskaus - ikäero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta kahden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta kahden äiti

Vieras
Hei

Oltiin ajateltua pysytellä yhdessä lapsessa. Tulinkin raskaaksi ja nyt alkujärkytyksen jälkeen tuntuu ihanalta.

Lapsille tulee ikäeroa aikalailla tasan 4 vuotta. On mielestäni aika paljon - vai onko? Kertokaahan kokemuksianne

ei ole. Mulla ollut käytössä 2 vuoden nuva ring ja nyt huomasin olevani raskaana( olen käyttänyt rinkulaa aivan oikein ja kuten pitää) ja lasteni ikäero tulee olemaan 10 vuotta, siis ekan ja tämän viidennen. Meillä piti siis olla jo lapsiluku täynnä, mutta kohtalo näköjään puuttui peliin.

Mun mielestäni just hyvä ikäero. Mulla kokemusta just 4v ikäerosta, vajaan vuoden ikäerosta ja 7 vuoden ikäerosta. :D Ja tämä 4v on just hyvä. Ei sillä etteikö muutkin olis. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Mun mielestäni just hyvä ikäero. Mulla kokemusta just 4v ikäerosta, vajaan vuoden ikäerosta ja 7 vuoden ikäerosta. :D Ja tämä 4v on just hyvä. Ei sillä etteikö muutkin olis. :D

Kiva kuulla. Kaveripiirissäni on vain 2 ikävuoden eroja.

Alkuperäinen kirjoittaja yllätys:
Miten raskaus voi olla yllätys ? Unohtuiko ehkäisy ?

Voi apua, uskotko sä että ehkäisy on 100% varma aina? Sä uskot varmaan joulupukkiinkin -ja näin ollen sun ei pitäis vielä moneen vuoteen tietää seksistä mitään. Kasvahan ensin, palataan sitten uudelleen asiaan :hug:

mun anoppi on aina mainostanut neljänvuoden ikäeroa, hän itse on tehnyt lapsensa tuolla ikäerolla ja lapsia on 4. Paitsi 2. ja kolmannen lapsen välissä on 8vuoden ikäero! että liö ois yks lapsi jäänyt välistä.

Yhteistyössä