Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Ainakin minä lähden ja vetäisen muutkin mukaan, ota haaste vastaan, eli nyt ylös ja ulos reippaalle kävelylenkille! *hops hops*:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Olin päivemmällä sauvakävelyllä ja sen otan taas tavaksi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Juu kohta pomppaan ja pyöräillään tohon lähipitseriaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Ainakin minä lähden ja vetäisen muutkin mukaan, ota haaste vastaan, eli nyt ylös ja ulos reippaalle kävelylenkille! *hops hops*:wave:
ei uskalla tonne pimeään...
Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:Ihan just lähetään koiran kanssa lenkille.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Ei kehtaa ku on melkein -25 pakkasta
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Huomenna.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Olin päivemmällä sauvakävelyllä ja sen otan taas tavaksi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker69:Ei,ku mä just tulin tunnin lenkiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Ei kehtaa ku on melkein -25 pakkasta
Täh????Missä???
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Ei kehtaa ku on melkein -25 pakkasta
Täh????Missä???
rovaniemellä =)