Ylpeytesi aihe kodissasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. Leivinuuni, se tuo niin ihanaa lämpöä. Se ei ole kaunis ja vaatisi kunnostusta, mutta kaikki aikanaan :)

2. Koko sisustus, itse suunniteltu ja toteutettu. Moni paikka on kesken vielä, mutta kiva on tuunailla vähitellen kotiin uusia juttuja =)

Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Joo-o... meillä ei ole yhtään mitään. Paitsi lapseni ja lapseni isi, joihin olen huippumieltynyt ja jotka takuuvarmasti vangitsevat ainakin minun katseeni!

Mutta tosiaan, sisustusratkaisut on sellaisia... halpoja ja rähjäisiä.

Just mulla tuli heti sama mieleen :D

Se, että olen tehnyt asiat omalla tavallani. Tai jättänyt suosiolla täysin tekemättä, jos sopivaa ratkaisua ei ole ollut, esim. taloudellisista tai lainsäädännöllisistä syistä. ;)

1. Varmaankin tämä koko talo, itte on väännetty vanhasta rähjästä ihan uusi koti.

2. Kai noi akvaariot on meilläkin nimenomaan mun ylpeyteni. 300 l ja 128 l, molemmat olkkarissa.

3. Keittiön pöytä on makee.

tuo meijä peili olkkarin seinällä, pyysin yhtä monitaitomiestä sen tekemään ja siitä tuli täys kymppi! sitten on varmaan tuo meijän jalkalamppu joka makso mansikoita mutta se oli saatava, sillä se oli rakkautta jo ennen ensi silmäystä!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä just laittelin mun akvaariota kuntoon ja ajattelin, että on se vaan ihan sikamakeen näköinen! Siitä tuli mieleeni, että mikä on sinun mielestäsi parasta kodissasi, ylpeytesi aihe? Saa olla jännä sisustusjuttu, itsetehdyt verhot, persoonallinen ratkaisu pohjaratkaisussa, jokin yksityiskohta kodissa, tunnelma, ainainen siisteys, pullantuoksu... mikä vaan mihin itse olet erityisen mieltynyt ja mistä olet erityisen ylpeä! Nyt saa kehua retostella ihan vapaasti!!!

Mä vastaan kolme juttua:

- AKVAARIO: mulla on olohuoneessa 720-litrainen akvaario, joka on siis 2 metriä pitkä. Se ON upea!! Todellinen katseenvangitsija ja tunnelmanluoja ja nyt varsinkin kun taas siivosin sen ja laitoin sinne uusia juttuja ja uusia kaloja.
- TAKKA: itse en olisi osannut kauniimpaa tehdä/suunnitella, mutta siihen ihastuin tässä talossa ensimmäisenä. Tosi kaunis ja varmasti persoonallinen, rakentajan itsensä suunnittelema ja muuraama.
- SOHVA: mä rrrrrrrrakastan meidän sohvaa. Siihen mahtuu koko perhe ja pari vierastakin lojumaan. Se on paitsi iso ja mahtava, myös mukava ja kaunis ja käytännöllinen. Helppo pitää siistinä ja tosi hyvä istua sekä löhötä.

siis kaikki nuo vaativat paljon tilaa ja rahaa, joten ei kovin paljon luovuutta tarvitse olla...

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä just laittelin mun akvaariota kuntoon ja ajattelin, että on se vaan ihan sikamakeen näköinen! Siitä tuli mieleeni, että mikä on sinun mielestäsi parasta kodissasi, ylpeytesi aihe? Saa olla jännä sisustusjuttu, itsetehdyt verhot, persoonallinen ratkaisu pohjaratkaisussa, jokin yksityiskohta kodissa, tunnelma, ainainen siisteys, pullantuoksu... mikä vaan mihin itse olet erityisen mieltynyt ja mistä olet erityisen ylpeä! Nyt saa kehua retostella ihan vapaasti!!!

Mä vastaan kolme juttua:

- AKVAARIO: mulla on olohuoneessa 720-litrainen akvaario, joka on siis 2 metriä pitkä. Se ON upea!! Todellinen katseenvangitsija ja tunnelmanluoja ja nyt varsinkin kun taas siivosin sen ja laitoin sinne uusia juttuja ja uusia kaloja.
- TAKKA: itse en olisi osannut kauniimpaa tehdä/suunnitella, mutta siihen ihastuin tässä talossa ensimmäisenä. Tosi kaunis ja varmasti persoonallinen, rakentajan itsensä suunnittelema ja muuraama.
- SOHVA: mä rrrrrrrrakastan meidän sohvaa. Siihen mahtuu koko perhe ja pari vierastakin lojumaan. Se on paitsi iso ja mahtava, myös mukava ja kaunis ja käytännöllinen. Helppo pitää siistinä ja tosi hyvä istua sekä löhötä.

siis kaikki nuo vaativat paljon tilaa ja rahaa, joten ei kovin paljon luovuutta tarvitse olla...

mihin se luovuus siitä katoaa jos on tilaa?

Onhan se tosi helppoa tehdä persoonallista, jos asuu jossain isossa lukaalissa tai entisessä tehtaassa. voi tuoda vaikka auton sisälle ja pitää sitä erikoisena... kyllä pitää olla paaaaljon luovempi jos kaksio on persoonallinen

:o Onpas taas kateellisia ihmisiä! Ihan tiedoksenne, että tuo samainen akvaario oli mulla jo mun kolmiossa kerrostalossa, ja mahtui vallan hyvin, vaikka tilaa oli vain 73 neliötä. Ja siellä mun ylpeyden aiheeni akvaarion ohella oli täydellisen onnistuneet tapettivalinnat olohuoneessa sekä jumalaisen kaunis keittiöni! Itse valitsin keittiönkaapit ja jopa niiden tekijä sanoi, ettei ole koskaan ennen tehnyt yhtä hyvännäköistä keittiötä. ;) Eikä meidän olohuone ole normaalia omakotitalon olohuonetta suurempi. Siellä ei vaan ole mitään muita kalusteita kuin kyseinen akvaario ja iso sohva sekä pieni taso jossa on telkkari. :whistle:

Mä vastaan kolme juttua:

Voi kun olisi mahtava nähdä kuvat näistä,yritän kyllä kovasti miettiä miltä näyttäisivät.Kuulostaa ainakin TODELLA IHANALTA jaatko meidän kanssa nämä ihanuudet?