Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:Joo-o... meillä ei ole yhtään mitään. Paitsi lapseni ja lapseni isi, joihin olen huippumieltynyt ja jotka takuuvarmasti vangitsevat ainakin minun katseeni!
Mutta tosiaan, sisustusratkaisut on sellaisia... halpoja ja rähjäisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ei sellaista ole,
Ei mulla edes ole oikeaa kotia. On vain hiton ahdas yksiö missä kukaan ei viihdy.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä just laittelin mun akvaariota kuntoon ja ajattelin, että on se vaan ihan sikamakeen näköinen! Siitä tuli mieleeni, että mikä on sinun mielestäsi parasta kodissasi, ylpeytesi aihe? Saa olla jännä sisustusjuttu, itsetehdyt verhot, persoonallinen ratkaisu pohjaratkaisussa, jokin yksityiskohta kodissa, tunnelma, ainainen siisteys, pullantuoksu... mikä vaan mihin itse olet erityisen mieltynyt ja mistä olet erityisen ylpeä! Nyt saa kehua retostella ihan vapaasti!!!
Mä vastaan kolme juttua:
- AKVAARIO: mulla on olohuoneessa 720-litrainen akvaario, joka on siis 2 metriä pitkä. Se ON upea!! Todellinen katseenvangitsija ja tunnelmanluoja ja nyt varsinkin kun taas siivosin sen ja laitoin sinne uusia juttuja ja uusia kaloja.
- TAKKA: itse en olisi osannut kauniimpaa tehdä/suunnitella, mutta siihen ihastuin tässä talossa ensimmäisenä. Tosi kaunis ja varmasti persoonallinen, rakentajan itsensä suunnittelema ja muuraama.
- SOHVA: mä rrrrrrrrakastan meidän sohvaa. Siihen mahtuu koko perhe ja pari vierastakin lojumaan. Se on paitsi iso ja mahtava, myös mukava ja kaunis ja käytännöllinen. Helppo pitää siistinä ja tosi hyvä istua sekä löhötä.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä just laittelin mun akvaariota kuntoon ja ajattelin, että on se vaan ihan sikamakeen näköinen! Siitä tuli mieleeni, että mikä on sinun mielestäsi parasta kodissasi, ylpeytesi aihe? Saa olla jännä sisustusjuttu, itsetehdyt verhot, persoonallinen ratkaisu pohjaratkaisussa, jokin yksityiskohta kodissa, tunnelma, ainainen siisteys, pullantuoksu... mikä vaan mihin itse olet erityisen mieltynyt ja mistä olet erityisen ylpeä! Nyt saa kehua retostella ihan vapaasti!!!
Mä vastaan kolme juttua:
- AKVAARIO: mulla on olohuoneessa 720-litrainen akvaario, joka on siis 2 metriä pitkä. Se ON upea!! Todellinen katseenvangitsija ja tunnelmanluoja ja nyt varsinkin kun taas siivosin sen ja laitoin sinne uusia juttuja ja uusia kaloja.
- TAKKA: itse en olisi osannut kauniimpaa tehdä/suunnitella, mutta siihen ihastuin tässä talossa ensimmäisenä. Tosi kaunis ja varmasti persoonallinen, rakentajan itsensä suunnittelema ja muuraama.
- SOHVA: mä rrrrrrrrakastan meidän sohvaa. Siihen mahtuu koko perhe ja pari vierastakin lojumaan. Se on paitsi iso ja mahtava, myös mukava ja kaunis ja käytännöllinen. Helppo pitää siistinä ja tosi hyvä istua sekä löhötä.
siis kaikki nuo vaativat paljon tilaa ja rahaa, joten ei kovin paljon luovuutta tarvitse olla...
mihin se luovuus siitä katoaa jos on tilaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä just laittelin mun akvaariota kuntoon ja ajattelin, että on se vaan ihan sikamakeen näköinen! Siitä tuli mieleeni, että mikä on sinun mielestäsi parasta kodissasi, ylpeytesi aihe? Saa olla jännä sisustusjuttu, itsetehdyt verhot, persoonallinen ratkaisu pohjaratkaisussa, jokin yksityiskohta kodissa, tunnelma, ainainen siisteys, pullantuoksu... mikä vaan mihin itse olet erityisen mieltynyt ja mistä olet erityisen ylpeä! Nyt saa kehua retostella ihan vapaasti!!!
Mä vastaan kolme juttua: