Ymmälläni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hellu

Vieras
Mitäs tämmöisestä ajattelette.
Miesystävä ( olemme seurustellee 2,5 v.) kertoi, että ex-tyttöystävä oli soittanut ja kertonut että on mennyt naimisiin. Miehen kertoman mukaan ovat seurustelleet joskus kymmenen vuotta sitten vuoden verran ja eronneet riidoissa, tosin sitten myöhemmin ovat olleet kyllä väleissä. Mitään yhteydenpitoa ei heillä ole ollut sen jälkeen.

Minä kyllä ihmettelen minkä vuoksi ex ilmoittelee entisilleen naimisiinmenostaan???
Onko teillä ollut sellainen tapana?

siinä daamilla jäänyt vähän huono fiilis erosta ja pyöritellyt asiaa päässään vuosien varrella. Nyt, kun asiat hyvin niin halusi siitä ilmoittaa systeemillä ""elämä jatkuu - ei muistella pahalla"". ehkä näin?

Ilmoitin eksälleni että menen naimisiin.
Tosin se tuli esille muun asian takia, enkä erikseen soitellut että nyt on näin.
Mitäpä tuo edes haittaa. Parempi että ilmoittaa olevansa jonkun muun kanssa, kuin että ilmoittaa että hei, mulla on sukupuolitauti, tai hei, mulla ei ole miestä tule käymään saunomassa.

luulisi, että se nainen olisi onnellinen uuden miehensä kanssa, eikä tulisi exät mieleen ;)

naiselle on jäänyt suhteesta kaunaa ja nyt haluaa osoittaa, että hyvin menee, jos varta vasten miehelle asiasta soittaa monen vuoden hiljaiselon jälkeen !

Vähintäänkin kummallista käytöstä tältä exältä, mitä hän sillä tahtoi todistaa, tiedä häntä.

Itse en ainakaan ilmoittanut exälleni, kun menin naimisiin, vaikka vihoissa ei ollakaan, mutta ei kyllä missään tekemisissäkään olla, jos ei sattumalta törmätä.

Minä ilmoitin exälleni, kunalin seurustelemaan uuden miehen kanssa. Tosi erostamme ei ollut kuin viikko, joten koin paremmaksi kertoa asian itse, kuin että hän kuulisi sen muualta. Ehkä miehesi exä kuvittelee, että miehesi olisi hänet vielä halunnut, ja tahtoi ilmoittaa että myöhäistä on.

Niin tai näin. Hyvä kun ilmoitti. Tietääpähän miehesi nyt...

No, olihan se kohteliasta ilmoittaa.

Mun miesystävän eksä halusi tavata ""mieheni"" miltei heti, kun sana minusta oli kiirinyt hänen korviinsa...

Ilmoitti miesystävälleni menneensä kihloihin, ostaneensa yhteisen asunnon ja aikeestaan mennä naimisiin ensi vuonna..

samaan syssyyn oli sitten toivonut mahdollisuutta ""yrittää uudelleen"" tämän minun mieheni eli oman eksänsä kanssa..

sekopäinen muija sanoisin... eikö se rakastakaan kihlattuaan vai mikä on? ykskaks eks kiinnostaa, kun sille tulikin ns. vientiä...?

Yhteistyössä