ymmärtääkö mun pointtia joku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiina

Vieras
mies on tehnyt tyhmyyksiä.. tuhlannut rahat, ajanut melkein tahallaan kolarin lapsemme ja minä kyydissä, sanonut ettei lapsista ole kuin haittaa ja ettei olisi ikinä niitä jos olisi tiennyt millasta on.. menee miten sattuu eikä ota vastuuta perheestään..
meen äiti vaatii olemaan yhdessä syksyyn asti, katsomaan muuttuko tilanne kun toinen lapsestamme syntyy.. ei tietenkään halua et heti luovutetaan..
mä alan vaan olemaan ihan loppu.. hoidan yksin pientä lastamme, joka ei vielä kävele.. ison mahani kanssa.. ja stressaan kaikista miehen jutuista.. mies on kuin ei olisi tehnyt mitään.. seksiä ei olla harrastettu piiitkään aikaa ja suhde aivan lukossa.. ja noi asiat mitä se on tehnyt vaivaa mua koko ajan..
haluaisin muuttaa pois.. hetkeksi.. miettimään.. en pysty puhumaan ku oon niin vihanen.. jos mies on lapsen kanssa ajattelen et tekee sen pakosta ja meen äkkiä väliin.. mikä on varmaan tyhmää..
en tiedä haluanko lopullista eroa, mut ainoa vaihtoehto mitä näen on muuttaa hetkeksi pois.. katsoa huomaako mies miten tärkeitä ollaan? kuulostaako tyhmältä..? äitini/vanhempani eivät tätä halua.. mut helkkari eikö tää on mun elämä? jos mä hajoon.. ei lapsilla oo mitään.. tuntuu et olis pakko saada miettiä mitä elämältä haluan.. mies sais mennä ja katsoa onko se sit kivempaa ku perhe.. väkisin en halua ketää pitää..
äiti sanoo et meillä on niin iso asunto et mahdutaan olemaan täällä kaikki ja ollaan vaikka hiljaa mut en mä siihen pysty.. en mä pysty tunteitani kätkemään.. miks mun vanhemmilla on näin kova määrämisvalta muhun.. siks ku ne on vanhoja ja en halua riidellä niitten kanssa.. vai kuulostaako et mä tässä se tyhmä oon?

Hemmottele itseäsi, pienin askelin, perheen pienempien kanssa leikkien ja heitä hoivaten. Aikuiset osaavat kyllä hoitaa itse itsensä.

"Keskity nyt siis vaan oman napasi hellimiseen"[/u]

T. Toivottavasti tajusin pointtisi oikein.

alkanu edes lasta tekemään....Vai onko se ollu tommonen jo aikasemmin. Mun ainot neuvo on et puhukaa suoraan ja sitten jos ukko ei tajua niin pellolle vaan...

Miksi sä kuuntelet äitiäsi tällaisessa asiassa? Ei äitisi VOI tietää kaikkia asioitanne. Päätös kuuluu sinulle ja miehellesi. Mutta miksi sä haluaisit jatkaa miehen kanssa, joka tahallaan melkein ajaa kolarin?!?

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
En tiedä mutta toi pistepistepiste joka lauseen perässä PISTÄÄ ärsyttävästi silmään. Antaa oikeesti jokseenkin epävarman kuvan kirjoittajasta.

Taidat olla itsetunnon puutteessa jos ............. Pistää ärsyttävästi silmään.................. toivottavasti pistelee kunnolla,,......................................................................................................................................................Joko tuntuu..........miltä nyt tuntuu..............................onko nyt hyvä fiilis................................olisit edes perehtynyt asian ytimeen ja jättänyt ton tekstinkäsittely-poliisin viran jollekin fiksummalle.

takasin sellaseksi et ajaa rauhallisesti.. niinku ennen.. voi olla et ero tulisi joka tapauksessa.. mut aluksi tarvitsisin edes miettimis aikaa.. varmaan siksi kuuntelen ku tarviin kuitenkin niiltä apua.. muuttoon.. lastenhoitoapua sillon tällön ja tosiaaan en jaksais riidellä ja tuottaa pahaa mieltä.. tiedetään.. tyhmä oon..

Nyt ap, järki käteen. Sun vanhempas eivät teidän arkea elä. Ensi-ja turvakotiin voi mennä vaikka heti ja saat sieltä tukea ja apua tilanteeseen. Saisit puhua asioista ja saat myös lastenhoitoapua. Nyt vaan rohkeasti tekemään päätös ja viet asian loppuun saakka. Jos muutmaan viikon kuluttua haluat palata ja miehesi on samaa mieltä niin ok!! Tsemppiä päätökseen!!

Tee niinkuin itse parhaaksi näet. Sä elät itse omaa elämääsi ja vastaat omista valinnoistasi, ei siis kannata elää niinkuin muut haluaa. Sä olet aikuinen, ja päätät omista asioistasi.

ja rauhaa.. sitä et keskittyisin lapsiin eikä aamulla olis jo paniikkia pois ennenku mies herää.. en vaan pysty olemaan sen kanssa tällä hetkellä saman katon alla.. ja sit tietenkin olen vanhempieni luona.. ja valitan siellä kaikki päivät

Yhteistyössä