Ymmärtävätkö ateistit mihin he ovat matkalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ateisteille ajateltavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuräjähdys ja evoluutio ovat valheita. Totuus löytyy Raamatusta.

Joo.
Ootko koskaan ihan vakavissas miettinyt,
että jos yksikin ihminen joka on raamatun tarinoita kirjottanut, valehtelee eikä jumala puhunutkaan "hänen kauttaan" niin koko raamatulta putoaa pohja?

Millä sen todistaa, että kellekään näistä puhui minkään sortin jumaluus?
Ehkäpä yksi oli harhainen, toinen kuuli naapurilta juttuja, kolmas päätti jatkaa vitsiä jne...

Jos mä tulen tähän väittämään että hauki on kissaeläin,
ei se hauki sen kissamaisemmaksi muutu vaikka kirjoittaisin kyseisen väitteen paperille,
ja saisin naapurinkin uskomaan siihen.

Ei voi voittaa... Olen viettänyt aikaani jonkin verran (kiihko)uskovaisten seurassa. Jos vaihtoehtoina ovat taivas heidän kanssaan ja helvetti, se on vain näennäinen valinta, sillä molemmat olisivat helvettejä minulle.

Kuules ap.
Minulla on henkilökohtainen suhde jumalaan, ja voin kertoa että olet aivan hakoteillä. Ei uskoon tarvita mitään pölyistä kirjaa eikä kolkkoja kirkkoja, ei yhtäkään pappia tai seurakuntaa. Kukaan ei voi tulla minulle opettamaan yhtään mitään kun jumala on minussa ja keskustelen hänen kanssaan joka päivä. Voi8sin neuvoa sinuakin mutta minusta tuntuu että olet jo menetetty tapaus.

En ole matkalla yhtaan mihinkaan. Joulukuussa matkaan Dubaihin, tammikuussa Suomeen, huhtikuussa Istanbuliin, kesalomamatkasta en viela tieda.

Noita sirteerauksia Raamatusta en jaksa lukea.

Yhteistyössä