Yöhoitoon mummille...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
... vai mummi vauvan kotiin hoitamaan?
Olemme tässä pähkälleet kumpi parempi vauvalle. Vauvalla ikää 8 kk. On nähnyt mummia ja vaaria vähäintään kerran viikossa jopa 2x. Mummi ja vaari ovat hoitaneet päivällä useasti, mutta yötä ei ole ollut ollu vielä. Vauva on useasti vieraillut mummila ja vaarilla. Mitä mieltä olette kumpi parempi kotona hoitaminen ja vieraaseen paikkaan?
 
jos susta tuntuu et vauva vois yöllä vierastaa outoa paikkaa niin ehkä sitten kotio? mä henk.kohtaisesti kyllä voisin viedä ihan mummillekkin.
 
Jos luulet että lapsi nukkuu hyvin mummolassa, siellä on nukkumapaikka (tarviiko siis pinnasänkyä tms. vai nukkuuko vieressä?) niin miksei vois mennä mummin luokse.. Jos tunnet että parempi kotona niin sitten mummi teille :)
 
Mietin et mummille mutta mummi tulisi mielummin meille kotiin. Miten iltapesut ja puurot? jos ei menekkään samalla tavalla kun on tottunut? niin siksi vähän arastelin tuota kotona hoitamista jos ne onnistuisi vieraassa paikassa paremmin. Mummilla on nukkumispaikka yms kunnossa.
 
meillä nyt vuoden ikäinen neiti, ja tykkää olla mummilla yökylässä välillä.. vieraskoree tapaus.. ;) vähä saattaa möksätä ku haetaan takasi kotiin :D oli ekan kerra vissii just 8kuisena..
 

Similar threads

Yhteistyössä