yökerhot...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nyt loppu mun yökerhossa käyminen...ne on helvetin ahtaita ja eilen se oli tuli sit todettua oikein kunnolla..kusin housuuni kun en löytäny vessaa..mä en kehtaa enää ikinä mennä mihinkään..kamerat räpsy ja kaikki nauro..onks joku samaa mieltä?

kyllä mua ärsyttää kun kaikkialla on niin ahdasta ja mihinkään ei pääse. oli kiva kun uudet farkut jalassa. eipä sitä voinu olla huomaamatta kun kaikki oli lähdössä pois kun valomerkki oli tullu. jopa kaveritki sano että kannattais varmaan alkaa käyttää jotai juttua...tiedä sit mitä tarkotti.

Noh, ehkä vähän noloa hetkellisesti, mutta voin rehellisesti luvata että vaikka kuuluisit ystäväpiiriini, en muistaisi juttua enää ensi viikolla.

Jos sinun kavereillasi ei ole parempaa miettimistä, niin voihan aikuinen ihminen ihan vapaasti niinkin aikansa kuluttaa, mutta itse suosittelisin jotakin järkevämpää.

Ahtaita ne baarit tosiaankin on, ja siellä jos yrittää pieni ihminen seassa mahtua olemaan, niin saa kyynärpäästä, vaikka ei mitenkään erityisen ahtaisiin väleihin yrittäisi tunkea. Minäkin olen jo pitkään jäänyt kotiin.