Yönukkumisesta, mikähän olisi paras tapa toimia...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tammikuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tammikuu

Aktiivinen jäsen
29.09.2004
1 469
0
36
Mielipiteitä, kiitos :flower:

Tilanne tämä: Meillä tyttö, kohta 1.v 3kk. joka nukkuu minun kanssani tuossa isossa parisängyssä(perhepetiä siis). Mies nukkuu työvuorojen ja kuorsaamisen takia tällä hetkellä eri huoneessa. Muutamme reilun kuukauden päästä, ja olisi tarkoitus siirtää tyttö omaan sänkyyn.... Tässä pähkään, alanko opettaa sitä omaa sänkyä, tai nukkumista siinä, nyt. Vaiko uudessa asunnossa? Tuntuu, että toisaalta tulee liikaa muutoksia, jos samaan syssyyn sekä uusi koti, että oma sänky. Vaikka nyt asumme siis kt:ssa, enkä mielelläni huudattaisi tyttöä (naapurit saattavat herkästi valittaa, vaikka kyse lapsen itkusta). Ehkei kuitenkaan noinkin pieni ota uutta asuntoa niin dramaattisesti, etteikö se omaan sänkyyn siirtyminen voisi odottaa sinne asti. Eihän sitä eka iltana tarvitse aloittaa, sitä siirtymävaihetta. Ehkä teen kärpäsestä härkäsen, mutta me häiritsemme jo toistemme unta, kun samassa sängyssä olemme/pyörimme.... Muuten perhepeti on tähän asti toiminut loistavasti, helteet vaan lisää sitä "vehtaamista" sekä lapsella että minulla, haetaan viileää kohtaa vuoteesta, jne.

Miten itse tekisit?

Hei Tammikuu elokuun helteisenä iltana :D

Itse henk. kohtaisesti varmaankin odottelisin siihen kunnes on uuteen taloon päästy totuttelemaan. Tosin lapsia on eri luontoisia ja toisille elämä ei ole niin stressaavaa kuin toisille.

Mutta näin tekisin omalleni vastaavassa tilanteessa itse.

-Annastiina69-

ps. meillä ei vieroksuta lämpöä, joten se ei ole ongelma...<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 19:22 Annastiina69 kirjoitti:
Hei Tammikuu elokuun helteisenä iltana :D

Itse henk. kohtaisesti varmaankin odottelisin siihen kunnes on uuteen taloon päästy totuttelemaan. Tosin lapsia on eri luontoisia ja toisille elämä ei ole niin stressaavaa kuin toisille.

Mutta näin tekisin omalleni vastaavassa tilanteessa itse.

-Annastiina69-

ps. meillä ei vieroksuta lämpöä, joten se ei ole ongelma...

No hei, viileä ;) Tammikuu moikkaa :D

Niin minäkin saatan siihen vaihtoehtoon kallistua, että siirtyy tyttö omaan sänkyyn vasta uudessa talossa. Se on ok-talo,joten yöitku ei rassaa ainakaan naapureita.... Ja tämä lämpö täällä kt:ssa on niin kovaa, että se kyllä käy hermoon. Minä kun pidän muutenkin, ja oletan, että lapsetkin, aika viileästä makuuhuoneesta. Olen väkisin opetellut olemaan ilman peittoa, muuten tänne läkähtyy. Mutta kuten aina jankutan, eihän se lämpö luita riko ;)

Mitenkäs teillä muuten sujuu? Nukutaanko yöt hyvin, onko oltu terveinä, jne? Ei olla aikoihin palstalla törmättykään. :wave:

Elo on tällä hetkellä ihanaista, suloinen 1vee (nukkuu nykyään yöt :p ) 4vee, no joo, aiheuttaa hiukka harmaita :headwall: , ja innokas 6v odottaa eskarin alkua. Tosin meikällä pukkaa (kuiskaan hiljaa..v a u v a k u u m e :x ) Mutta muuten siis kaikki ihan =)
Kuis teillä? Muuton lisäksi :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 19:33 Annastiina69 kirjoitti:
Elo on tällä hetkellä ihanaista, suloinen 1vee (nukkuu nykyään yöt :p ) 4vee, no joo, aiheuttaa hiukka harmaita :headwall: , ja innokas 6v odottaa eskarin alkua. Tosin meikällä pukkaa (kuiskaan hiljaa..v a u v a k u u m e :x ) Mutta muuten siis kaikki ihan =)
Kuis teillä? Muuton lisäksi :D

Kiva kuulla kuulumisia.

Täällä arki rullaa radallaan, 5.v uhmaa tavallaan
:o ;) Ja sitä muuttoa kohta.

Se kuiskattu kuume ;) Se menee ohi joko itsestään tai sitten se pitää lääkitä sillä yhdellä konstilla ;) :whistle:

hyvää elokuuta ja eskarinalkuja sille 6 veelle :) :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 20:03 UmppaLumppa kirjoitti:
Hei!
Mie oottasin sinne uuteen asuntoon ja samaan syssyyn siis pistäsin omaan huoneeseen jne. meillä ainaki uusi paikka + oma sänky yhdistelmä onnistui hyvin tuolle 2veelle. :D

Kiitos mielipiteestä :flower: Tälle kannalle alan kallistua, ja se säästää näiden nykyisten naapurien korviakin ;)