P
Paha mieli
Vieras
Hän on minua kohtaan melko tyly, ja lähinnä leveilee anopin ja appiukon onnesta, ja heidän vauvalle ostamistaan tavaroista.
Minulla ja miehelläni ei ole vielä lapsia, muutama keskenmeno, joista emme ole kellekään puhuneet.
En oikein ymmärrä, että mikä tämä miehen veljen avovaimon pointti tässä hommassa on. Miksi hän käyttäytyy miten käyttäytyy?
Tunkeileva en mielestäni ole, mutta tietysti kiinnostunut tulevasta vauvasta ja äidin hyvinvoinnista. Vähän uteliaskin olen, hyvällä tavalla kuitenkin, sillä itse en saanut kokea ultria, neuvolakäyntejä yms. Korostan vielä, että olen hyvän maun ja tulevan äidin jaksamisen rajoissa kiinnostunut, en tuputa itseäni väkisin kylään tai soittele taukoamatta.
Koen olevani ihan normaali, ja silti saan osakseni lähinnä ivaa ja sitä "leuhotusta", aivan kuin itse sitten olisin huono miniä kun en ole synnyttänyt lasta. Jotenkin sattuu, vaikka itse on aidosti iloinen toisten puolesta.
Minulla ja miehelläni ei ole vielä lapsia, muutama keskenmeno, joista emme ole kellekään puhuneet.
En oikein ymmärrä, että mikä tämä miehen veljen avovaimon pointti tässä hommassa on. Miksi hän käyttäytyy miten käyttäytyy?
Tunkeileva en mielestäni ole, mutta tietysti kiinnostunut tulevasta vauvasta ja äidin hyvinvoinnista. Vähän uteliaskin olen, hyvällä tavalla kuitenkin, sillä itse en saanut kokea ultria, neuvolakäyntejä yms. Korostan vielä, että olen hyvän maun ja tulevan äidin jaksamisen rajoissa kiinnostunut, en tuputa itseäni väkisin kylään tai soittele taukoamatta.
Koen olevani ihan normaali, ja silti saan osakseni lähinnä ivaa ja sitä "leuhotusta", aivan kuin itse sitten olisin huono miniä kun en ole synnyttänyt lasta. Jotenkin sattuu, vaikka itse on aidosti iloinen toisten puolesta.