Yritin saada tyttäreni eroamaan vaarallisesta miehestään, mutta turhaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
20-vuotias tyttäreni on alkanut seurustella 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mielestäni nuori on tuollaisessa suhteessa aina alisteisessa asemassa eikä miehellä voi olla puhtaat aikeet kun noin paljon nuorempaan sekaantuu.

Varoitin tyttöä näyttämällä lehtijutun, jossa kerrottiin kuinka 19-vuotias muslimityttö pakotettiin naimisiin 28-vuotiaan miehen kanssa. Jutussa korostettiin ikäeroa. Mies pahoinpiteli ja raiskasi sen tytön.

Hän ei ymmärtänyt kantaani lainkaan, väitti miehensä olevan hyvä ihminen eikä aio erota.

Haluaako oma lapseni oikeasti että hänelle käy kuten sille muslimitytölle?

Onkos Ikis ruvennut palstapersuksi?

No, varmaan tämänkin provo kiihottaa keskustelijoiden mieliä kovasti niin kuin muutkin Ikiksen provot, varsinkin kun tuossa on tuo persuaspekti mukana.

Järkyttyisit varmaan siskoni suhteesta, hän on 25v. ja mies 50v, heh. Sympatisoin huoltasi itseasiassa sillä meidän tapauksessa tuo mies on ihan oikeasti manipuloiva/vaarallinen luonne. Sisko on aikuinen joten saa tietenkin päättää omista asioistaan, mutta silti huolettaa koska hän on rakastuneena täysin sokea tämän miehen manipuloivalle luonteelle, sisko antaa viedä itseään kun pässiä narussa... mies on jo sairauseläkkeellä mielenterveysongelmien vuoksi ja asuu vanhempiensa luona, hän tuntuu etsivän nyt siskostani äidin korviketta itselleen, joka pitäisi huolta. Mies kun ei itse kykene siivoamaan/kokkaamaan/pyykkäämään.

Olen samaa mieltä että suuri ikäero voi olla joskus ongelmallinen.

Onko mitään muuta syytä olettaa miestä vaaralliseksi, kuin ikä? Jos ei, niin tuo kuulostaa huippunaurettavalta. Itse olen naimisissa 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, jonka tapasin 20-vuotiaana, enkä tosiaankaan ole koskaan ollut alistetussa asemassa tai väkivallan tms kohteena. Haloo näitä aloituksia..

Onko mitään muuta syytä olettaa miestä vaaralliseksi, kuin ikä? Jos ei, niin tuo kuulostaa huippunaurettavalta. Itse olen naimisissa 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, jonka tapasin 20-vuotiaana, enkä tosiaankaan ole koskaan ollut alistetussa asemassa tai väkivallan tms kohteena. Haloo näitä aloituksia..
Tämä aloitus on provo. Ja sitä paitsi tämä 20v nainen ja 30v mies -juttu on yksi kaikkien aikojen kuluneimmista provon aiheista. Enpä tiedä miten tuota voisi vielä enemmän korostaa jotta ihmiset eivät aina vain haksahtaisi ottamaan näitä aloituksia tosissaan.

Yhteistyössä