V
vieras
Vieras
MÄ varmaan yrittäisin nyt kuukauden pari , kolme , ja sitten taukoa hetken , se laskettu aika + opiskelun lopettaminen yhtä aikaa ei houkuttaisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:eiks la olis joskus helmi maaliskuulla jos nyt rupeistta yrittäänmut joo en siirtäis koska ikinä ei tiedä koska tärppää... nim. 4vuotta yrittäny kakkosta jo...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:eiks la olis joskus helmi maaliskuulla jos nyt rupeistta yrittäänmut joo en siirtäis koska ikinä ei tiedä koska tärppää... nim. 4vuotta yrittäny kakkosta jo...
Viimeisten menkkojen perusteella tammikuussa....
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:eiks la olis joskus helmi maaliskuulla jos nyt rupeistta yrittäänmut joo en siirtäis koska ikinä ei tiedä koska tärppää... nim. 4vuotta yrittäny kakkosta jo...
Viimeisten menkkojen perusteella tammikuussa....
oonks mä sitte blondimut jos nyt laskis 9kk:ta eteenpäin nii eiks se mee helmikuulle
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Tulitkos viimeks kuinka helposti raskaaks? Jos tulit helposti ni sit mä sinuna sen pari kuukautta malttaisin odottaa (tai ainakin yrittäisin malttaa), mutta jos et ni hetihän sitä kannattas yrittämään alkaa!
![]()
Me ajateltiin, että 2-3v ikäeroa lapsille. No esikoinen on nyt 3v 1kk ja eipä oo tietoo toisesta... Pian 2v yritetty...Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:mut eihän se ole sanottu että tärppää heti, joten kannattaako laskelmoida koulun mukaan? Kyllä mä aloittaisin heti. Ja asioilla on tapana järjestyä =)
Hyvä juttu, kun nuo hoidot eivät vaikuttaneet munasarjoihin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Tulitkos viimeks kuinka helposti raskaaks? Jos tulit helposti ni sit mä sinuna sen pari kuukautta malttaisin odottaa (tai ainakin yrittäisin malttaa), mutta jos et ni hetihän sitä kannattas yrittämään alkaa!
![]()
No likasta tuli tokasta kierrosta raskaaksi. Toinen raskaus sai alkunsa melkein heti, kun olin Espanjasta tullut takaisin, että se siitä syöpähoitojen vaikuttamisesta munasarjoihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mä en jaksanut lukea tätä ketjua.
Riippuu varmaan siitä kuinka pitkä suhde sulla on takanasi. Jos suhde on tuore. Niin kannattaa varmaan valmistua ennen raskautta. Ellei nyt vartavasten tähtää yksinhuoltajaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mä en jaksanut lukea tätä ketjua.
Riippuu varmaan siitä kuinka pitkä suhde sulla on takanasi. Jos suhde on tuore. Niin kannattaa varmaan valmistua ennen raskautta. Ellei nyt vartavasten tähtää yksinhuoltajaksi.
Ai jos lyhyemmän aikaa kestäneeseen suhteeseen saadaan lapsi, niin automaattisesti jää yksinhuoltajaksi? Enkä ymmärrä miten koulusta valmistuminen ja suhteen pituus liittyvät toisiinsa....
Suhde ei ole pitkä, mutta kumpikin haluaa lasta. Olin jo raskaana, mutta sain keskenmenon. Ihan suunniteltu oli sekin raskaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:mut eihän se ole sanottu että tärppää heti, joten kannattaako laskelmoida koulun mukaan? Kyllä mä aloittaisin heti. Ja asioilla on tapana järjestyä =)
Alkuperäinen kirjoittaja SinWithSebastian:Mun mielestä tää on yksi niistä asioista, mitä ei kannata liikoja suunnitella...
T:äiti, jolla koulu kesken, eikä kaduta yhtään!