Minulla ei ole kyllä aavistustakaan, milloin oli viime kierrossa ovis. Paras arvaus on kp 22, jolloin oli tosi kovat menkkakivut, minkä jälkeen ne kaksi viikkoa kestäneet kivut sitten loppuivatkin ja samoin neljä päivää jatkuneet sitkeät limat. Menkat alkoi kyllä kp 33, joten aika lyhyt se loppuvaihe sitten olisi ollut, jos tuolloin ovis oli. Ja en siis tikuta. Katsotaan sitten parin kuukauden päästä, jos ei meinaa tärpätä.
Alkoholia käytän melko vähän. En harrasta ollenkaan sellaista saunakalja tyyppistä kotona juomista vaan lähinnä isommissa juhlissa otan. Ja tämmöisiä juhlia on ehkä 2-3 kuukauden välein. Ja useinkin illanvietoissa olen juomatta, joten kaveripiirissä ei tule aiheuttamaan kyllä ihmetystä vaikka kieltäytyisinkin. Minulla nyt lähinnä jännitystä aiheuttaa työpaikan pikkujoulut. Sinnehän tosiaan piti jo alkujuoma valita ja koska tarjolla oli vain alkoholillisia niin sanoin jo etukäteen etten tarvitse mitään. Ei tarvitse sitten kp 30 olla lasi kädessä ja miettiä, että minnehän nämä kaataa, jos menkat eivät ole alkaneet. Onneksi on vielä suht tuore työpaikka ja ensimmäiset tämän tyyppiset juhlat, joten saattaa päästä ihan vaan pienillä valkoisilla valheilla.