Ä
"äiti"
Vieras
Auttakaa nyt joku... Mulla on ollu pari viikkoa pientä yskää ja välillä tulee limaa/räkää kurkusta. Nyt illalla sain yskittyä kunnon räkäklimpin ja siinä oli verijuova mukana. Jouduin heti aivan paniikkiin, soitin terveysneuvontaan. Siellä sanottiin, että periaatteessa on päivystysasia, mutta voisin odottaa aamuun. Päätettiin sitte miehen kanssa, että odotetaan aamuun, kun pienin lapsistakin on vasta 6 viikkoinen ja täysimetyksellä, joten aika hankalaa olisi lähteä nyt päivystykseenkään koko yöksi. Isommat lapset 4 ja 6v.
Pelkään, että on syöpää, oikeasti pelkään, kauhea tunne. Mulla on ollu yskä vaivana jo useamman vuoden. Kerran olen sairastanu keuhkokuumeen ja sen jälkeen jotenkin jäi vaivaamaan vaikka kontrollit oli puhtaat. 1,5v sitten otettu viimeksi keuhkokuva, kun yskä oli taas pahana, se oli puhdas. Astmalääkettä otin koko raskausajan, mutta sitä en oo nyt tarvinnu. Astmaa mulla ei siis ole, mutta jo kahdessa raskaudessa niin paha yskä, että se on vain auttanu. Tää oli nyt eka kerta ikinä kun oli verta mukana.
Onko kellään ollut? Tai osaako joku ylipäätään sanoa mitään? Itkettää...
Pelkään, että on syöpää, oikeasti pelkään, kauhea tunne. Mulla on ollu yskä vaivana jo useamman vuoden. Kerran olen sairastanu keuhkokuumeen ja sen jälkeen jotenkin jäi vaivaamaan vaikka kontrollit oli puhtaat. 1,5v sitten otettu viimeksi keuhkokuva, kun yskä oli taas pahana, se oli puhdas. Astmalääkettä otin koko raskausajan, mutta sitä en oo nyt tarvinnu. Astmaa mulla ei siis ole, mutta jo kahdessa raskaudessa niin paha yskä, että se on vain auttanu. Tää oli nyt eka kerta ikinä kun oli verta mukana.
Onko kellään ollut? Tai osaako joku ylipäätään sanoa mitään? Itkettää...