Ystävä, äiti -hahmonakin häntä pidin.. jossain on maailmalla, hyvää joulua hänelle toivottaisin jos voisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

adora

Aktiivinen jäsen
20.05.2009
2 114
0
36
Mulla on ystävä Israelissa, oikeastaan oli kuin toinen äiti mulle, aina 14-vuotiaasta lähtien. Se nainen meni naimisiin vuosi sitten, he muuttivat Israeliin ja nyt mies hallitsee naista niin ettei anna naisen olla yhteydessä enää Suomeen tai keneenkään joka tästä miehestä on pahaa mennyt sanomaan ( ja minähän menin suorat sanat sanomaan ). Moneen muuhunkin mies on katkaissut välit - hänellä kun on oikeus sanoa kaikille päin naamaa mitä ihmeellisimpiä asioita. Voisin kertoa kymmenen sivun verran mitä se mies on meidänkin perheelle tehnyt. Pahin oli silloin kun vierailivat meillä viimeisen kerran ennen Israeliin muuttoa, aloitti kahvipöydässä saarnan lapseni isän saatanallisuudesta, minä olin h*ora jne. Tilanne kärjistyi niin että jouduin heidät ajamaan pois..

Nainen oli hyvin, hyvin läheinen mulle, näin joulun alla tuntuu erityisen pahalta että välit hänen kanssa on poikki. Ja huoli on todella valtava. Välillä meinaa pakahtua kun alkaa ajattelemaan hänen elämäänsä, josta loppujen lopuksi en tiedä edes mitään.. Mutta se mitä nähtiin jo vuosi sitten ei voi olettaa että asiat olisi parempaankaan mennyt.. *huoh*

Halusin vaan purkaa tätä pahaa mieltä jonnekkin.. Harva se viikko mietin olisko vielä joku keino saada yhteys tähän naiseen, mutta en keksi..

:hug: Tiedän valitettavasti tunteen, joskaan ihan noin raju tapaus ei ollut. Mutta valitettavasti mies on onnistunut karkoittamaan lähes kaikki tuttuni ympäriltä. Ilkeä itserakas paskiainen ja tekopyhä öykkäri.

Pahinta on, että todennäköisesti hän jossain vaiheessa kyllästyy ja vie perheen lapset mukanaan entiseen kotimaahansa. Kerää rahaa varmaan koko ajan jemmaan koska vaimo maksaa kaiken JA hoita lapset vaikka molemmat töissä.