Ystävä jätti perheensä, minä olen välikädessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja välikäsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

välikäsi

Vieras
Ei suostu juttelemaan minulle asiasta oikein mitään, vaikka olen se "paras ystävä". Eikä suostu puhumaan aviopuolisolleen lainkaan, ainoa mitä suostuu sanomaan on että ainoa vaihtoehto on ero. Aviopuoliso soittelee minulle hädissään, kun tietää että olen se paras ystävä ja olen ollut se luotettu, mutta kun toinen ei nyt puhu minulle mitään :(

Ei ole suostunut tapaamaan lapsiansakaan nyt moneen viikkoon. Mä en tiedä mitä mä voin tehdä vai voinko tehdä mitään. Tai pitääkö mun tehdä mitään. Sen aviopuoliso luottaa siihen, että minä voin sovitella mutta mitä minä sovittelen kun toinen on vaan lukossa eikä puhu, ei suostu edes tapaamaan :(

Ei ystävän päätä tarvitsekaan edes yrittää kääntää.

Syy miksi ei puhu sulle voi olla juuri tuo että olet tekemisissä miehensä kanssa? Ystäväsi kaipaa nyt tukea, ei moraalisaarnoja. Voi olla että hänellä ei mielestään ollut muita vaihtoehtoja kuin se minkä valitsi.

Et voi elää toisen puolesta etkä tehdä toisen puolesta päätöksiä.

[QUOTE="vieras";25006712]Ei ystävän päätä tarvitsekaan edes yrittää kääntää.

Syy miksi ei puhu sulle voi olla juuri tuo että olet tekemisissä miehensä kanssa? Ystäväsi kaipaa nyt tukea, ei moraalisaarnoja. Voi olla että hänellä ei mielestään ollut muita vaihtoehtoja kuin se minkä valitsi.

Et voi elää toisen puolesta etkä tehdä toisen puolesta päätöksiä.[/QUOTE]

Tekemisissä sen verran, että puoliso soittelee minulle koska on ihan hukassa, juttu tuli ihan puskista hänen mukaansa. Eikä ystäväkään ole puhunut mitään asiasta aikaisemmin. Ystävä on mies, puolisonsa on vaimo. Vaikka ei sillä kai ole merkitystä nyt.

Saarnannut en ole, olen kertonut että aviopuoliso mulle soittelee ja että ei ymmärrä tätä, ja olen kysynyt että mikä tässä on nyt takana. Ei puhu mitään. Sanoin, että yrittäisi edes jutella vaimolle ja lapsille, vaikkei se muuttaisi mitään.

Yhteistyössä